Η εφαρμογή του C.R.M. στα ελληνικά δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία από τη μελέτη της ικανοποίησης των ασθενών

Περίληψη

Εισαγωγή: Η εφαρμογή του Customer Relationship Management (C.R.M.) στανοσοκομεία αποτελεί επιχειρησιακή διαδικασία που εστιάζεται στην συλλογή,ταξινόμηση και αξιοποίηση των πληροφοριών που συλλέγονται από τους ασθενείςκαταναλωτές υπηρεσιών φροντίδας υγείας με σκοπό να διαχειριστεί το νοσοκομείο τησχέση μαζί τους και να προωθήσει ένα υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών. Η υλοποίησηδιαδικασιών διαχείρισης των σχέσεων με τους καταναλωτές υπηρεσιών φροντίδας απόένα νοσηλευτικό ίδρυμα αποτελεί μια εξατομικευμένη προσέγγιση στις απαιτήσεις τουασθενή και επιδρά στη διατήρηση της ικανοποίησης του που αποτελεί μα από τιςβασικές προτεραιότητες στη διοίκηση των μονάδων Υγείας.Σκοπός: Σκοπός της διδακτορικής διατριβής αποτελεί α) η μελέτη τωνπαραγόντων που επιδρούν στην επανεπιλογή του νοσοκομείου από πλευράς τωνασθενών σε ενδεχόμενο μελλοντικής νοσηλείας, β) η μελέτη των παραγόντων πουεπηρεάζουν την ικανοποίησή των νοσηλευομένων ασθενών, γ) η διερεύνηση τωνπαραγόντων που ομαδοποιούν τους ασθενείς σε κλάσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Introduction: The application of Customer Relationship Management (C.R.M.)in hospitals is a process that focuses on the collection, classification and utilization ofinformation collected from the patients (health care consumers) in order to manage therelationship between the hospital and the patients and to promote a higher level ofservice. The implementation procedures for managing the relationships with the healthcare consumers of a hospital provide an individualised approach to the demands of thepatient and affect the maintenance of patients’ satisfaction which is the key priority inthe management of the health units.Aim: The aim of the dissertation is a) the study of the factors affecting apatient’s choice to be hospitalized in the same hospital in the future, b) the study offactors that affect the satisfaction of hospitalized patients, c) to investigate the factorsthat separate patients into classes in order to receive equivalent treatment from thehospital administration and d) to ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28684
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28684
ND
28684
Συγγραφέας
Γεωργακάς, Μιχαήλ (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής
Εξεταστική επιτροπή
Κατοστάρας Θεοφάνης
Μαντάς Ιωάννης
Καϊτελίδου Δάφνη
Βελονάκης Εμμανουήλ
Χονδροκούκης Γρηγόριος
Καλοκαιρινού Αθηνά
Φιλντίσης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων; Δημόσια νοσοκομεία; Ιδιωτικά νοσοκομεία; Ανάλυση συστάδων; Μάνατζμεντ; Πρόβλεψη ζήτησης υπηρεσιών; Παραγοντική ανάλυση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
311 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)