Επιδημιολογική διερεύνηση των εργατικών ατυχημάτων στο στρατό ξηράς συγκριτικά με τον γενικό πληθυσμό Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Περίληψη
Σκοπός: ήταν η διερεύνηση των παραγόντων κινδύνου ατυχήματος και της σχέσης μεταξύαντιληπτού και πραγματικού κινδύνου για εργατικό ατύχημα στο εργασιακό περιβάλλονστο Στρατό Ξηράς.Υλικό – μέθοδος: Πρόκειται για μελέτη «ασθενών-μαρτύρων». Οι συμμετέχοντες ήτανστρατιωτικό προσωπικό του διαμερίσματος του Έβρου. =ς ασθενείς (Ν=250) ορίστηκανάτομα από το στρατιωτικό προσωπικό που είχαν ατύχημα την ώρα της εργασίας. Μάρτυρες(Ν=300) αποτέλεσαν ένα απλό τυχαίο δείγμα, που στρωματοποιήθηκε κατά ηλικία από τονπληθυσμό του στρατού.Αποτελέσματα: Στρατεύσιμοι οπλίτες OR=3.8, 2.21 έως 6.58, p<0.001) και επαγγελματίεςοπλίτες (OR=2.2, 1.28-3.75, p=0.004) είχαν σε μεγαλύτερη συχνότητα ατύχημα σε σχέση μετους αξιωματικούς. Ο βαθμός της αντίληψης του κινδύνου που οφείλεται σε ηλεκτρικέςεγκαταστάσεις (OR = 2.8, 1.81 - 4,18, p <0.001), στο φωτισμό (ΟR = 2.6, 1.74 – 3.97, p<0.001), στις πτώσεις (ΟR = 2.9, 1.61 – 5.13, p <0.001) και την ανεπαρκή σήμανσηασφάλειας (OR = 3.3, 1.99 – 5.49, p <0.001) συσχετίστηκα ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Aim: The purpose of this study was to investigate risk factors for occupational accidentsand the relationship between perceived and actual risk of occupational accidents in Greeksoldiers.Method: A case-control study was conducted of military personnel in Evros county inGreece. Cases (n=250) were defined as enlisted personnel having had an accident at workand the control series (n=300) comprised of a simple random sample, stratified by age fromthe army population.Results: Conscripted soldiers (OR=3.8, 2.21 to 6.58, p<0.001) and professional soldiers(OR=2.2, 1.28-3.75, p=0.004) had higher frequency of occurrence of accidents incomparison to army officers. The degree of risk perception due to electrical facilities(OR=2.8, 1.81-4.18, p<0.001), light (ΟR=2.6, 1.74-3.97, p<0.001), falls (ΟR=2.9, 1.61-5.13,p<0.001) and inadequate safety signs (OR=3.3, 1.99-5.49, p<0.001) were associated withincreased frequency of occurrence of accident. Regression analysis demonstrated asignificant relationsh ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.49 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.