Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της Κέρκυρας

Περίληψη

Ο κυριότερος άξονας της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας μας, και από τους πλέον σημαντικούς παγκοσμίως, είναι ο τουρισμός. Το Τουριστικό Μάρκετινγκ, το πρόγραμμα και οι στρατηγικές του πρέπει να είναι συναφή με τις βασικές επιλογές του σχεδιασμού της τοπικής τουριστικής ανάπτυξης και τις εξελίξεις του τουριστικού χώρου. Η επιστημονική βιβλιογραφία, σήμερα περισσότερο από ποτέ, προσθέτει στο περιεχόμενο του ένα ακόμα στοιχείο το οποίο αφορά στην εικόνα του τουριστικού προορισμού. Ταυτόχρονα, υποστηρίζεται ότι η παράμετρος αυτή παρά την αυξανόμενη σημαντικότητά της, παρουσιάζει ελλιπή συσχετισμό με το συνολικό πλαίσιο του Τουριστικού Μάρκετινγκ. Δύο είναι οι βασικότερες διαστάσεις της, η δευτερογενής (η οποία αφορά στην εικόνα που έχει διαμορφώσει ο δυνητικός τουρίστας πριν την επίσκεψη από τις διάφορες πηγές ενημέρωσης) και η πρωτογενής (η εικόνα που διαμορφώνει ο ίδιος ο τουρίστας μετά την επίσκεψη και την απόκτηση της εμπειρίας) η οποία και θεωρείται η πιο δυναμική πλευρά της εικόνας. ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30291
ND
30291
Εναλλακτικός τίτλος
Tourism marketing and tourism destination image: Research in the British market segment of Corfu
Συγγραφέας
Βιτουλαδίτη, Ουρανία Νικόλαος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Δεδουσόπουλος Απόστολος
Τσάρτας Πάρις-Γεώργιος
Κεχαγιάς Ιωάννης
Κεραμίδου Ιωάννα
Παλάσκας Θεοδόσιος
Ρίτσαρντσον Κλάιβ-Στέφανος
Χρήστου Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Τουριστικό μάρκετινγκ; Κέρκυρα; Τουριστικά γραφεία; Προβαλλόμενη εικόνα; Βρετανική αγορά; Διαφοροποίηση και εμπορική επωνυμία; Συνολική αξιολόγηση; Περιφερειακή και τουριστική ανάπτυξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xx, 355 σ., πιν., ευρ.