Η βελτίωση της διοικητικής λειτουργίας του σχολείου μέσα από την χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή επικεντρώνεται στη συμβολή των νέων τεχνολογιών στη σχολική διοίκηση και στο ρόλο που διαδραματίζει η σχολική βιβλιοθήκη στην ηλεκτρονική διοικητική οργάνωση, και αποβλέπει: (α) στη διερεύνηση του αν και κατά πόσο χρησιμοποιούντα οι νέες τεχνολογίες στη σχολική διοίκηση, (β) στη μελέτη του βαθμού που οι σχολικές βιβλιοθήκες δύναται να εφοδιάσουν τους νέους με πληροφοριακές ικανότητες και να συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό της σχολικής διοίκησης, και γ) στην εξέταση των παραγόντων που επηρεάζουν τη μη εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας μας. Για τη συλλογή των δεδομένων που αφορούν στη συγκεκριμένη μελέτη επιλέχθηκε η μέθοδος του ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνθηκε στους διευθυντές και στους εκπαιδευτικούς των δημοτικών σχολείων των 13 εκπαιδευτικών περιφερειών της χώρας μας. Τα ερευνητικά αποτελέσματα της παρούσας μελέτης αναδεικνύουν την ανάγκη των σύγχρονων σχολείων να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current research focuses on the contribution of new technologies to school management, and on the role of school library in electronic administrative organization. Specifically, this study aims at: (a) investigating if and to what extent new technologies are used in school management, (b) examining if school libraries are able to provide students with information literature abilities and to contribute to the modernization of school administration, and (c) studying the parameters that influence the implementation of new technologies in the schools of Greek primary education. The selected method for the gathering of research data was the anonymous questionnaire, which was sent to primary school principals and educators of the 13th educational regions. The research outcomes indicate the need of contemporary schools to use new technologies, in order to provide for upgraded administrative functions. However, the research data point the fact that primary schools have to confront with se ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28207
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28207
ND
28207
Εναλλακτικός τίτλος
The improvement of school's administrative function via the usage of information and communication technologies
Συγγραφέας
Προκοπιάδου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Στέφανος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σαΐτης Χρίστος
Ράπτης Αριστοτέλης
Φασούλης Κωνσταντίνος
Βουδούρη Αγγελική
Κυριάκη-Μάνεση Δάφνη
Ιορδανίδης Γεώργιος
Μπάκας Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολική διοίκηση; Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών; Διοικητική λειτουργία; Τεχνολογικός εξοπλισμός; Σχολικές βιβλιοθήκες; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 241 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)