Διδακτική βιολογικών εννοιών σε μαθητές δημοτικής εκπαίδευσης

Περίληψη

Στην έρευνα αυτή εξετάστηκε κατά ποσό μια κατάλληλα σχεδιασμένηδιδακτική παρέμβαση μπορεί να αλλάξει τις αντιλήψεις και γνώσεις μαθητών της Εκαι ΣΤ Δημοτικού για βιολογικές έννοιες σχετικές με το κύτταρο Πιο συγκεκριμένα,μελετήθηκαν με τη μέθοδο προέλεγχου και μεταελεγχου, μαθητές Δημοσίων καιΜειονοτικών σχολείων που άνηκαν σε πειραματική ομάδα, σε σύγκριση με ομάδαέλεγχου Στην πειραματική ομάδα έγινε μια ωριαία διδακτική παρέμβαση Σταπλαίσια της διδασκαλίας διερευνήθηκε επίσης η ύπαρξη εναλλακτικών ιδεών, ιδεώνπου δύσκολα η καθόλου άλλες φορές, δε μεταβάλλονται με την παραδοσιακήδιδασκαλίαΗ διδακτική παρέμβαση σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε σε εναεποικοδομητικό περιβάλλον και οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους κινήθηκεαυτή η παρέμβαση, ήταν η συνεργασία μεταξύ των μαθητών και ο δημιουργικόςσυνδυασμός πολλαπλών αναπαραστάσεων μέσω των νέων τεχνολογιώνΤα αποτελέσματα ήταν πολύ θετικά, τόσο για τους μαθητές των δημοσίων,οσο και για τους μαθητές των μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων, στους οπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present study we investigated into the effectiveness of a speciallydesigned didactic intervention that was uitended to reform the way that 5th and 6thgrade primary school students understand and think of biological concepts related tothe cell Methodologically, we conducted pre- and meta-tests, on an experimentalgroup of students of public and minority primary schools in northern Greece, andcompared the results with those of a control group of students of the same schoolsThe experimental group received an instruction that lasted one hour During theinstruction, we attempted to trace pre-existing, alternative ideas of the students, ideaswhich are very resistant to change with the traditional teaching methodsThe didactic intervention was planned and earned out on the basis of aconstructive environment Its main components were cooperation among the studentsand creative combmation of multiple representations through technologyThe result was remarkably positive, for students of public ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28032
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28032
ND
28032
Εναλλακτικός τίτλος
Didactics of biological concepts for pupils of primary education
Συγγραφέας
Χαντζής, Ηλίας (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Λειτουργικός - Κλινικοεργαστηριακός. Εργαστήριο Γενετικής
Εξεταστική επιτροπή
Λιαλιάρης Ιωάννης
Τρυφιάνης Γρηγόριος
Κωνσταντινίδης Θεόδωρος
Βαμβακόπουλος Νικόλαος
Μουρελάτος Διονύσιος
Παπαγεωργίου Γεώργιος
Κόφφα Μαρτζή
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Βιολογία
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Μειονοτική εκπαίδευση; Βιολογικές έννοιες; Κύτταρο; Εποικοδομητισμός; Εναλλακτικές αντιλήψεις; Πολλαπλές αναπαραστάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
256 σ., εικ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)