Κατασκευή και εφαρμογή προγράμματος παρέμβασης σε παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες με χρήση διαβαθμισμένων βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη είναι μια εμπειρική -ποσοτική και ποιοτική- έρευνα που επιχειρεί να καλύψει το κενό που υπάρχει στον ελληνικό χώρο όσον αφορά τα προγράμματα αποκατάστασης των αναγνωστικών δυσκολιών μέσα από μια ολιστική προσέγγιση του μαθητή με έμφαση στην ενδυνάμωσή του ως αναγνώστης. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούνται βιβλία παιδικής λογοτεχνίας διαβαθμισμένης αναγνωστικής δυσκολίας, που αναπτύσσουν τα κίνητρα του παιδιού για ανάγνωση, και ενισχύουν το αυτοσυναίσθημα του πτωχού αναγνώστη. Ειδικότερα, κατασκευάζεται ένα πρόγραμμα παρέμβασης που προσεγγίζει ολιστικά τον μαθητή και εφαρμόζεται σε 40 μαθητές με αναγνωστικές δυσκολίες, προκειμένου να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητά του. Περιλαμβάνει: (α) Την κατασκευή ενός σύντομου προκριματικού κριτηρίου αναγνωστικής ικανότητας για τον έγκαιρο εντοπισμό των μαθητών με αναγνωστικές δυσκολίες (αρχή β΄ τάξης) και τη δυνατότητα δημιουργίας του αναγνωστικού προφίλ τους. (β) Την κατασκευή μίας φόρμας διαβάθμισης βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας σε ε ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (10.87 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.