Φωνητικά προβλήματα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Περίληψη

Σκοπός Η μελέτη ύπαρξης προβλημάτων φωνής σε νηπιαγωγούς στο Ηράκλειο Κρήτης. Μεθοδολογία Στη μελέτη για τη μετάφραση και την πολιτισμική προσαρμογή του VHI από την Αγγλική γλώσσα στην Ελληνική έλαβαν μέρος 67 άτομα με προβλήματα φωνής. Την ομάδα ελέγχου απετέλεσαν 79 άτομα χωρίς προβλήματα φωνής. Στη συνέχεια, ο προσαρμοσμένος στην Ελληνική γλώσσα «Δείκτης Φωνητικής Δυσχέρειας» (VHI) και το «Προφίλ Επαγγελματικής Φωνής» δόθηκαν σε δείγμα 200 νηπιαγωγών σε νηπιαγωγεία του Ηρακλείου Κρήτης, εκ των οποίων συμπληρώθηκαν τα 151 (75,5%), ενώ για την ομάδα ελέγχου χρησιμοποιήθηκαν 102 νοσηλευτές/νοσηλεύτριες που υπηρετούσαν σε διάφορα τμήματα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης. Επίσης, έγιναν μετρήσεις θορύβου σε νηπιαγωγεία του Ηρακλείου Κρήτης για να εξεταστεί η ένταση του θορύβου μέσα στις τάξεις. Η συλλογή των δεδομένων έγινε από το Μάιο του 2007 έως και τον Ιούνιο του 2008. Την όλη μελέτη ενέκρινε η Επιτροπή Ηθικής και Δεοντολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρή ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aim The study of voice problems in kindergarten teachers in Heraklion, Crete. Methodology In the study for the translation and the cultural adaptation of the VHI from English into Greek 67 subjects with voice problems participated. The control group consisted of 79 subjects without voice problems. Then, the Greek VHI and the “Professional Voice Profile” were given to a sample of 200 kindergarten teachers in Heraklion, Crete, of which 151 were filled in (75,5%). For the control group 102 nurses were used, who served at various Departments at the University Hospital of Heraklion, Crete. In addition, noise measurements were carried out in kindergartens in Heraklion, Crete in order to examine the level of noise in the classrooms. The collection of data took place between May 2007 and June 2008. The study was approved by the Ethics and Deontology Committee of the Medical School of the University of Crete, Greece. Results The Greek translation of the VHI is a valid and reliable assessment o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24606
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24606
ND
24606
Εναλλακτικός τίτλος
Voice problems of kindergarten teachers in Greece
Συγγραφέας
Χελιδόνη, Μερόπη (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Τομέας Αισθητηρίων Οργάνων. Κλινική Ωτορινολαρυγγολογική. Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου
Εξεταστική επιτροπή
Βελεγράκης Γεώργιος
Κογεβίνας Εμμανουήλ
Κουγιουμουτζάκης Ιωάννης
Λιόνης Χρήστος
Μπιζάκης Ιωάννης
Οκαλίδου Αρετή
Πλαιτάκης Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Νηπιαγωγοί; Νοσηλευτές; Προβλήματα φωνής; Δείκτης φωνητικής δυσχέρειας; Κλίμακα αυτοεκτίμησης της φωνής; Προφίλ επαγγελματικής φωνής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
209 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)