Μη λεκτική επικοινωνία: η σημασία της στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία
Περίληψη
Όπως υπογραμμίσαμε στον πρόλογο, η μη λεκτική επικοινωνία αποτελεί μια σημαντική παράμετρο της διδακτικής πράξης. Από την παρούσα έρευνα οδηγείται κανείς στο συμπέρασμα ότι η διδασκαλία, ως μια επικοινωνιακή διαδικασία και σχέση, χαρακτηρίζεται από στατικά και δυναμικά στοιχεία. Το περιεχόμενο της διδασκαλίας είναι ως ένα βαθμό δεδομένο και δύσκολα τροποποιείται. Εκείνο, όμως, που χαρακτηρίζει τη διδασκαλία ως δυναμική επικοινωνία, είναι η σχέση. Για να μπορούν, δηλαδή, ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά και να καθορίζουν την πορεία της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας, δεν αρκεί το αντικείμενο διδασκαλίας. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επικοινωνιακή σχέση μέσα από την οποία θα διαμορφώσουν στο συγκεκριμένο χώρο ένα άνετο μαθησιακό περιβάλλον, το οποίο θα τους παράσχει τη δυνατότητα για μια ενεργό, ευχάριστη και συλλογική συμμετοχή στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Τα ευρήματα της παρούσας μελέτης συμβάλλουν στο να θεωρηθεί η μη λεκτική επικοινωνία σημαντικ ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.31 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.