Στόχοι επίτευξης, αντίληψη του καθήκοντος και παρακίνηση καθηγητών φυσικής αγωγής και εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων

Περίληψη

Σκοπός αυτής της εργασίας ήταν η ανάπτυξη έγκυρων και αξιόπιστων οργάνων αξιολόγησης: α) των στόχων των εκπαιδευτικών γενικά στη ζωή τους και στη δουλειά τους και των αντιλήψεων τους για το πώς επιδρά η δουλειά στους στόχους τους, β) των διαστάσεων της Εσωτερικής-Εξωτερικής παρακίνησης των εκπαιδευτικών, γ) της Αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, δ) της Ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από το αντικείμενο της δουλειάς τους και ε) των Εκτός της Διδασκαλίας Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, να εξεταστούν οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων όλων των παραπάνω κλιμάκων και να εξεταστεί η ισχύς των βασικών αρχών του Πολυδιάστατου Ιεραρχικού Μοντέλου Στόχων (Papaioannou, 1999). Για τους σκοπούς της εργασίας έγιναν δυο πιλοτικές έρευνες και η κύρια έρευνα. Στην κύρια έρευνα συμμετείχαν 430 μόνιμοι εκπαιδευτικοί (163 άνδρες και 255 γυναίκες) διαφορετικών ειδικοτήτων και εκπαιδευτικής εμπειρίας, που εργάζονταν στην Α/βάθμια και Β/βάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της κύριας έρευνας επιβεβαίωσαν τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study was the development of valid and reliable instruments for the assessment of: a) teachers' goals generally in their life, b) teachers' goals in their work, c) perceived influence of the teaching task on teachers' goals, d) intrinsicextrinsic work motivation, e) teachers' self-efficacy, f) satisfaction with the task, and g) teachers' extra curricula activities, to examine the relationships between the factors of each scale, the correlations between all scales, and the proposals of the multidimensional hierarchical model of goals (Papaioannou, 1999). Two pilot studies and a main study were conducted. Greek teachers of Physical education, Mathematics, Foreign Languages, Elementary school teachers, and others, working in elementary, junior and senior public high schools, in different parts of continental Greece and the islands, after they were given instructions, voluntarily responded to anonymous questionnaires administered to them in three studies (1st pilot study N= ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21033
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21033
ND
21033
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher's achievement goals, task perception, and motivation
Συγγραφέας
Χριστοδουλίδης, Τριαντάφυλλος (Πατρώνυμο: Μιλτιάδης)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Κώστα Γεώργιος
Λάϊος Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Στόχοι; Παρακίνηση; Αυτοαποτελεσματικότητα; Ικανοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
218 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)