Απόψεις και αντιλήψεις καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την επιλογή και υλοποίηση προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Περίληψη
Στην παρούσα διατριβή μελετήθηκαν οι απόψεις των καθηγητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αχαΐας σε θέματα λειτουργίας, οργάνωσης και υλοποίησης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Αναλυτικά στα πλαίσια της διατριβής ερευνήθηκε ο τρόπος επιλογής των θεμάτων των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από τους καθηγητές/τριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης μελετήθηκε και ο τρόπος υλοποίησης των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Δηλαδή ερευνήθηκε αν τα προγράμματα αυτά υλοποιούνται ολιστικά σύμφωνα και με τις τρεις προσεγγίσεις της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (μέσω, για, προς όφελος του περιβάλλοντος) ή αν αυτά υλοποιούνται σύμφωνα με την κάθε προσέγγιση ξεχωριστά. Στη διατριβή χρησιμοποιήθηκε η ερευνητική περιγραφική μέθοδος «επισκόπηση». Πριν την κυρίως έρευνα πραγματοποιήθηκε πιλοτική επισκόπηση σε σκόπιμο δείγμα τριάντα καθηγητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το νομό Αχαΐας με μεγάλη πείρα στην περιβαλλοντική εκπαίδευση με στόχο να διαμορφωθεί το τελικό ε ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The field of Environmental Education in Greek Secondary Education faces many problems due to different perceptions of teachers about the meaning of Environmental Education as well as its theory and practice. A characteristic example of this misinterpretation fact is that during the School year 2004-2005 teachers from Greek prefecture of Achaia chose Environmental Education programmes about “wide Environment” including everything except the natural Environment. This emphasizes that there is not ‘common parlance’ between the Secondary Education teachers and different Environmental Education definitions exist. Thus, it is not sure that the Greek Secondary Environmental Education programmes assist still to modify human Environmental behavior and improve the quality of life. In this research, the differences in views and perceptions about Environmental Education among the Greek Secondary Education teachers coming from the prefecture of Achaia were investigated in detail. The purpose was to ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.24 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.