Διδασκαλία φυσικοχημικών εννοιών στο δημοτικό σχολείο: η περίπτωση των μοριακών μοντέλων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17514
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17514
ND
17514
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching physical and chemical concept in the primary school: the case of molecular models
Συγγραφέας
Νταλαούτη, Παρασκευή (Πατρώνυμο: Α.)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας Φυσικοχημείας
Εξεταστική επιτροπή
Τσαπαρλής Γεώργιος
Κόκκοτας Παναγιώτης
Κοσμά-Μυλωνά Αγνή
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Κώτσης Κωνσταντίνος
Χατζηκακού Σωτήριος
Πλακίτση Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΧημεία
Λέξεις-κλειδιά
Μοριακό μοντέλο; Έννοιες, Διδασκαλία; Μάζα, Διατήρηση; Διάχυση; Στερεά, Ιδιότητες; Υγρά, Ιδιότητες; Αέρια, Ιδιότητες; Διαστολή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
462 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)