Προγράμματα σπουδών φυσικής της υποχρεωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Περίληψη
Η διατριβή αποτελεί τμήμα ακολουθίας διατριβών που αφορούν προγράμματα σπουδών μαθημάτων Φυσικών Επιστήμων για την υποχρεωτική βασική εκπαίδευση. Η διατριβή επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προγράμματος σπουδών του μαθήματος της Φυσικής για την υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελείται από τέσσερα μέρη: Στο Πρώτο Μέρος της διατριβής με τίτλο «Οπτικές και τάσεις στην ανάπτυξη προγραμμάτων Σπουδών Φυσικών Επιστημών υποχρεωτικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» παρουσιάζονται ορισμένες από τις σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη Προγραμμάτων Σπουδών Φυσικών Επιστημών. Επίσης εστιάζοντας στο επίπεδο ενοποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρουσιάζονται διάφορα μοντέλαενοποίησης Προγραμμάτων Σπουδών Φυσικών Επιστημών. Στο Δεύτερο Μέρος παρουσιάζουμε την ανάλυση των προγραμμάτων σπουδών Φ.Ε. οκτώ χωρών που συμμετέχουν στο PISA με πολύ καλά αποτελέσματα ή έχουν αναμορφώσει πρόσφατα τα προγράμματα σπουδών τους (Φινλανδία, Αγγλία, Αυστραλία, Καναδάς (Οντάριο) ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis is a part of a sequence of theses concerning Science Curricula for compulsory basic education. The thesis focuses on the development of the Physics curriculum for compulsory secondary education. It consists of four parts: The first part of the thesis entitled "Sights and trends in curriculum development in secondary science education" presents some of the current trends in science curriculum development. Also, is focusing on the level of integration of Secondary Science Education Curricula and there are presented several models of integration of Science Curricula. The second part presents the analysis of science curricula of eight countries participating in PISA which have very good results in the program or reshape recently their curricula (Finland, UK, Australia, Canada (Ontario), Sweden, France, Germany (Baden-Wurttemberg), Italy). The aim of the analysis of these curricula is to highlight the views and suggestions for teaching of science, and especially of Physics in co ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.13 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.