Διδακτική των αριθμητικών εννοιών για παιδιά 5-6 ετών: ανάδειξη των πολλαπλασιατικών δομών
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/15660
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15660
ND
15660
Εναλλακτικός τίτλος
Didactical situations of arithmetical concepts for children 5-6 years: underlining the multiplicative structures
Συγγραφέας
Καπέλου, Αικατερίνη του Γεώργιος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Καϊλα Μαρία
Καλδρυμίδου Μαρία
Πολεμικός Νικήτας
Χατζηγεωργίου Ιωάννης
Αθανασιάδης Ηλίας
Ξανθάκου Ποτίτσα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προσχολική ηλικία; Αριθμητικές έννοιες; Πολλαπλασιαστικές δομές; Διδακτική μαθηματικών εννοιών; Μάθηση; Ιστορία μαθηματικών; Φυσικοί αριθμοί; Τελεστές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
292 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.