Έρευνα - παρέμβαση για τη γραφή και την ανάγνωση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14595
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14595
ND
14595
Εναλλακτικός τίτλος
Exploring the development of the writing and reading process in preschool children: an action - research
Συγγραφέας
Δανιηλίδου, Ευγενία του Αθανάσιος
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κάτσιου- Ζαφρανά Μαρία
Τζουριάνου Μαρία
Τσολάκης Χρήστος
Κουτσουβάνου Ευγενία
Μπαμπλέκου Ζωή
Μητακίδου Σούλα
Πήτα Γλυκερία
Αϊδινής Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γραφή; Ανάγνωση; Προσχολική ηλικία; Αναγνωστική ετοιμότητα; Περίοδοι ειδικής ευαισθησίας; Παράθυρα ευκαιρίας; Πολυαισθητηριακό γλωσσικό υλικό
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
305 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)