Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: αξιολόγηση του προγράμματος της πρακτικής άσκησης των φοιτητών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας

Περίληψη

Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι: «Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: Η αξιολόγηση της πρακτικής άσκησης των φοιτητών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας» και εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της Εκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών. Σκοπός της εργασίας μας είναι να επισημάνουμε την καθοριστική θέση της πρακτικής άσκησης στο πρόγραμμα σπουδών των υποψήφιων δασκάλων στα πλαίσια του γενικότερου σκοπού και της φιλοσοφίας του προγράμματος σπουδών ενός παιδαγωγικού τμήματος. Για το σκοπό αυτό, στο θεωρητικό μέρος της εργασίας μας, αναφερόμαστε καταρχάς στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών γενικότερα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στη συνέχεια εστιάζουμε στη θέση και το ρόλο της πρακτικής άσκησης στο πρόγραμμα σπουδών της εκπαίδευσης των υποψήφιων δασκάλων. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας μας, ειδικότερα, μας απασχολεί η αξιολόγηση του προγράμματος της «Διδακτικής Μεθοδολογίας και Πρακτικής Άσκησης» (Δι.Με.Π.Α.) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας. Για την α ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject of the current doctoral thesis concerns «Teacher Education: The evaluation of the student’s practice programme in the Florina department of Primary Education» and is placed in the general field that deals with Teacher’s Education. The purpose of our thesis is the point out the determinative position that practical training holds in the studies of future teachers, in terms of the broader purport and philosophy of the studies that a teacher’s training college includes. Aiming at the preceding particular target, in the theoretical part of our thesis, we primarily touch upon the education of educators in general, not only as far as Greece is concerned, but also in terms of abroad. Further on, we focus on the position and the role of practical training in the programme of studies of teacher’s education. By means of the investigative part of our thesis, particularly, our main concern lies on the evaluation of the programme of «Teaching Methodology and Practice» of the Florina de ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14401
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14401
ND
14401
Εναλλακτικός τίτλος
Teacher education: the evaluation of the student's practice programme in the Florina Department of Primary Education
Συγγραφέας
Αργυροπούλου, Σοφία (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Καψάλης Αχιλλέας
Βρεττός Ιωάννης
Μπίκος Κωνσταντίνος
Αντωνίου Χρήστος
Παπαδοπούλου Βασιλική
Θωίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί; Προσωπική θεωρία; Πρακτική άσκηση; Θεωρία; Πράξη; Στοχαζόμενοι δάσκαλοι; Αποτελεσματικότητα προγράμματος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
364 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)