Η πόλη μέσα από τα μάτια των παιδιών: προσεγγίζοντας το συμμετοχικό σχεδιασμό του χώρου μέσα από μία εναλλακτική θεώρηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Περίληψη
[…] Σκοπός της διατριβής ήταν η εμπλοκή των παιδιών στο σχεδιασμό του χώρου και στη φροντίδα του περιβάλλοντος μέσα από την κριτική θεώρηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης η οποία στοχεύει στην ενδυνάμωση και τη χειραφέτηση των παιδιών. Στόχος δεν ήταν η παρατήρηση και η ερμηνεία της ζωής των παιδιών στην πόλη και η αναφορά των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στις αρχές με την ελπίδα αυτά να επιλυθούν. Επιδιώχθηκε η εφαρμογή ενός εκπαιδευτικού προγράμματος μέσα από το οποίο τα παιδιά να εξασκηθούν στο πώς να επηρεάζουν τις συνθήκες που ζουν, έτσι ώστε σταδιακά να αρχίζουν να αναλαμβάνουν μεγαλύτερη ευθύνη για τη δημιουργία κοινοτήτων διαφορετικών από αυτές που ανέλαβαν⁶. Βασικό ερώτημα της διατριβής είναι το κατά πόσο, μέσα από μία διαδικασία η οποία στηρίζεται στην έκφραση και την επικοινωνία των βιωμάτων, των αντιλήψεων και των συναισθημάτων των παιδιών για το αστικό περιβάλλον, χωρίς να περιλαμβάνεται η μετάδοση επιστημονικών γνώσεων, μπορούν να τεθούν τα θεμέλια για την άρση της περ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (89.91 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.