Η εφαρμογή της διερευνητικής μεθόδου στο μάθημα της Ιστορίας: συμβολή στη διδακτική του μαθήματος: [υπό] Σμαράγδας Λ. Ζάγκου

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12613
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12613
ND
12613
Εναλλακτικός τίτλος
Applying reflective thinking method in History teaching: a contribution to the instruction and practice of History teaching
Συγγραφέας
Ζάγκου, Σμαράγδα
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Δανασσής-Αφεντάκης Αντώνιος
Λαμπράκη-Παγανού Αλεξάνδρα
Βαγιανός Γεώργιος
Παπακωνσταντίνου Θεόδωρος
Βερτσέτης Αθανάσιος
Κρουσταλλάκης Γεώργιος
Σπανός Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διερευνητική μέθοδος; Ιστορία; Μαθήματα; Διδασκαλία; Εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Στοχαστική μέθοδος σκέψης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
388 σελ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)