ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.

Περίληψη

O ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ, ΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Η/ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ,ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΛΛΕΙΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΝΗΜΗΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ.ΕΚΑΤΟΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β'ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΞΙΣΩΜΕΝΕΣ ΜΕΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ, ΤΗΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ. ΣΤΗΝ 1Η ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ. ΣΤΗ 2Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.ΣΤΗΝ 3Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ 4Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ.ΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΣΑΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ Ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE PURPOSE OF THIS STUDY WAS TO INVESTIGATE THE HYPOTHESIS THAT DIFFERENCES OF CHILDREN'S PERFORMANCE IN ARITHMETIC AND/OR READING REFLECT COGNITIVE DEFICITS IN MEMORY AND MEMORY SYSTEM IN WHICH THEN MANIFEST THEMSELVES. ONE HUNDRED AND FIFTEEN CHILDREN ATTENDING 2ND GRADE OF AN ELEMENTARY SCHOOL WERE SELECTED IN SUCH A WAY IN ORDER TO FORM FOUR GROUPS HAVING DIFFERING ABILITY INREADING AND ARITHMETIC BUT BEING OTHERWISE EQUIVALENT IN TERMS OF CHRONOLOGICAL AND INTELLECTUAL LEVEL, AND GENTER. THE FIRST GROUP WAS COMPOSED OF CHILDREN WHO WERE GOOD BOTH IN ARITHMETIC AND READING.THE SECOND GROUP INCLUDED CHILDREN WHO WERE GOOD IN ARITHMETIC BUT POOR IN READING. THE THIRD GROUP WAS COMPOSED OF CHILDREN WHO WERE POOR IN ARITHMETIC BUT GOOD IN READING. THE FOURTH GROUP INCLUDED CHILDREN WHO WERE POOR BOTH IN ARITHMETIC AND READING. THE SUBJECTS WERE TESTED INDIVIDUALLY WITH A BATTERY OF TASKS WHICH INVESTIGATED THE DEGREE OF FUNCTIONALISM OF THEIR WORKING ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11022
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11022
ND
11022
Εναλλακτικός τίτλος
EXPERIMENTAL APPROACHES TO THE STUDY OF CHILDREN'S MEMORY WITH LEARNING DIFFICULTIES IN ARITHMETIC AND/OR READING.
Συγγραφέας
Καραντζής, Ιωάννης του Δ.
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΠΟΡΠΟΔΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΜΠΕΖΕΒΕΓΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΧΑΝΤΖΗ ΑΛΕΞΑΝΤΡΑ
ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΚΟΥΛΑIΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΑΝΤΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση; Αριθμητική; Δημοτικό σχολείο; Μαθησιακές δυσκολίες; Μνήμη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
260 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)