Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014The acquisition of aspect and motion verbs in the native languageΚοτρώνη, Μαρία Ι.
2018Aggressive behavior and Self-Esteem of students from 8 to 15 years of ageΚασιώρα, Βασιλική Α.
2017Assessing the interplay between language and category learning: the effects of verbal labels for categorization items and for the formed categoriesΦωτιάδης, Φώτιος Α. 
2011The construction of age identities in everyday talk: the case of the elderlyΠούλιος, Απόστολος Κ.
2002Derivational morphology, spelling ability and dyslexia in secondary school students: assessment and interventionΤσεσμελή, Στυλιανή Ν.
2015...du bist zu höhern dingen geboren. Verkenne dich nicht!: zwischen dichtung und psychoanalyse: von den brüchen im subjekt zur realisation des literarischen textes in Friedrich Hölderlins Hyperion oder der Eremit in GriechenlandΒράιλα, Σταυρούλα-Παρασκευή Γ.
2014The effects of information accessibility and diagnosticity, processing motivation and opportunity, and regulatory orientation on information processingAnagnostidou, Zoi
2017Emotional and cognitive processes in the professional development of medical studentsΔουλουγέρη, Καρολίνα-Ιωάννα Π.
2018Factors defining the identification with sport teams and its consequences on sport fan bahaviorΛιανόπουλος, Ιωάννης Π.
2017Fun and positive experiences in the workplace: effects on job burnout, need for recovery and job engagementΓεωργαντά, Αικατερίνη Δ.
2015Greek cyclists on the move: narrating the migration experienceΔιακάκη, Ελένη Α.
2014Groundlessness and possibilities of meaning: young Wittgenstein and Jacques Lacan respond to experiences of limitationΜπαλάσκα, Μαρία Γ.
2020H επίδραση των στόχων επίτευξης της σχολικής τάξης στην επίδοση, την αυτονομία και το συναίσθημα: διδακτικές παρεμβάσεις σε παιδιά του ελληνικού δημοτικού σχολείουΓκερτσάκης, Νικόλαος Α. 
2018H ψυχική ανθεκτικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας και η διαφοροποίησή τους ως προς τον παράγοντα μαθησιακές δυσκολίεςΠαπακωνσταντινοπούλου, Αρτεμισία Ι.
2016The impact of solitude on authentic leadership development: a theoretical and statistical investigationΚαρδάση, Ουρανία Χ.
2010Internal and external influences on individual’s knowledge sharing behaviour: examining personal, organisational and receiver effectsΒραϊμάκη, Ευτυχία
2018Intervention effects of a coach education program on the objective motivational climate and on coaches’ motivation and well-beingΤζιουμάκης, Ιωάννης Σ.
2000Investigating aspects of health among older greeks: the development and utilisation of an hellenic version of a multidimensional and functional assessment questionnaireΠρούσκας, Κωνσταντίνος Π.
2015Jouissance, ecriture et nombre dans les maladies auto-immune et idiopathique: l’ assomption de la métaphore subjective par l'organismeΜαλίχιν, Αικατερίνη Ν.
1995MAJORITY/MINORITY MUSLIM/BUDDHIST ADOLESCENT GROUPS: perceived problems, coping methods and helpseeking patternsUpaphai, Nuchalee