Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Μαθηματικά και υπολογιστικά μοντέλα στην επιδημιολογία με βάση τη θεωρία διήθησης και τα κοινωνικά δίκτυα | Κουματζίδης, Δημήτριος Κ. | |
2003 | Μαθηματικά πρότυπα και αλγόριθμοι για προβλήματα εφοδιαστικής διαχείρισης: η περίπτωση των επικίνδυνων φορτίων | Ανδρουτσόπουλος, Κωνσταντίνος Ν. | |
2015 | Μαθηματική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση προβλημάτων διαχείρισης αποθεμάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα | Κρομμύδα, Ίρις-Πανδώρα Φ. | |
2011 | Μαθηματική μοντελοποίηση των εκπαιδευτικών προτιμήσεων των αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η χρήση της ως βάση για τη λήψη αποφάσεων εκπαιδευτικής πολιτικής | Μονιούκας, Φώτιος Α. | |
2015 | Μαθηματική παιδαγωγική γνώση και διδακτικές πρακτικές στην προσχολική εκπαίδευση: η περίπτωση μέτρησης της επιφάνειας | Κολιπέτρη, Ζωή Β. | |
2021 | Μαθηματική προτυποποίηση της συστημικής γεωπολιτικής αναλύσεως: μια προσέγγιση της ανάλυσης και πρόβλεψης γεωπολιτικού ρίσκου με την χρήση ποσοτικών μεθόδων | Δήγκας, Άγις-Γεώργιος Κ. | |
2017 | Μαθηματικοποίηση των εξηγήσεων στο μάθημα των μαθηματικών: ο ρόλος των συμβόλων | Σκαφτούρου, Ευφροσύνη Ε. | |
2024 | Μαθηματικός εγγραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: διερεύνηση των ικανοτήτων μαθηματικού εγγραμματισμού και των παραγόντων που σχετίζονται με αυτές | Νόλκα, Ελένη Θ. | |
2007 | Μάθηση εννοιών που σχετίζονται με την οργάνωση και λειτουργία εσωτερικών μονάδων του υπολογιστή: Αντιλήψεις μαθητών-φοιτητών, η επίδραση της μορφής του κειμένου στην κατανόηση σχετικών εννοιών, σχεδίαση και αξιοποίηση αλληλεπιδραστικ... | Κανίδης, Ευάγγελος Ι. | |
2017 | Μάθηση μέσα από την κατασκευή ενός εκπαιδευτικού βιντεοπαιχνιδιού: διερεύνηση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης και τη δημιουργία κινήτρου | Γαρνέλη, Βαρβάρα Σ. | |
2005 | Μαθησιακές δυσκολίες και σύνοδα προβλήματα συμπεριφοράς σε παιδιά σχολικής ηλικίας στη Ζάκυνθο | Διακάκης, Παναγιώτης Α. | |
2019 | Μαθησιακές δυσκολίες και φιλικές σχέσεις: η οπτική των εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και των στενών τους φίλων | Μαντζάρης, Κωνσταντίνος Γ. | |
2003 | Μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά σε παιδιά δημοτικού σχολείου με κανονική νοημοσύνη - δυσαριθμησία: διάγνωση - αντιμετώπιση | Περικλειδάκης, Γεώργιος Α. | |
2011 | Μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της δυσλεξίας: η οπτική των εφήβων μαθητών και των γονέων τους | Αποστόλου, Πελαγία Γ. | |
2022 | Μαθησιακός σχεδιασμός εν κινήσει μάθησης με επαυξημένη πραγματικότητα σε θέματα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία: ανίχνευση καλών πρακτικών και επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών | Κοζάς, Κωνσταντίνος Ι. | |
2012 | Μαθητές με ελαφρά και μέτρια νοητική υστέρηση στο μάθημα των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι διδακτικές ενέργειες του δασκάλου: θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση | Εφραιμίδης, Παύλος Ι. | |
2011 | Μαθητές <<σε κίνδυνο>> ως προς την επίδοση στην γλώσσα: κοινωνικές διαστάσεις της επίδοσης στη Δ' δημοτικού | Παρδάλη, Μαρία Α. | |
2020 | Μαθητική διαρροή, κοινωνικός αποκλεισμός και επανεκπαίδευση: μελέτη σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων | Μπιτσάκος, Νικόλαος Ε. | |
2020 | Μαθητικός λόγος και αρχαία ελληνικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη στο σύγχρονο πολιτισμικό και εκπαιδευτικό πλαίσιο | Συμεωνίδης, Βασίλειος Χ. | |
2007 | Μακεδονικό ζήτημα και ΚΚΕ, 1918 - 1935 | Αναστασόπουλος, Γεώργιος Π. | |