Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2021Το φαινόμενο της διακίνησης ηλεκτρονικών μηνυμάτων σεξουαλικού περιεχομένου μεταξύ εφήβων και νεαρών ενηλίκων: προστατευτικοί παράγοντες και παράγοντες κινδύνουΚαμαριώτης, Θεοχάρης Σ.
2004Το φαινόμενο της κοινωνικής απόρριψης στις ομάδες παιδιών στο δημοτικό σχολείο: μηχανισμοί, πρακτικές, νοήματαΧαλάτσης, Παναγιώτης Δ.
2012Το φαινόμενο της υποτροπής: η περίπτωση των χρηστών ηρωίνης στο πρόγραμμα απεξάρτησης ΚΕΘΕΑ - ΝΟΣΤΟΣΓκιτάκος, Βασίλειος Γ.
2012Το ψεύδος, η μυθοπλασία και η παραληρητική ιδέα ως αλλοιώσεις της πραγματικότητας: από τον προσωπικό μύθο στη μυθολογίαΛουκίδης, Κωνσταντίνος Γ.
2019Το ψυχικό τραύμα και η ανάλυσή του: το παράδειγμα του σχολικού εκφοβισμούΠλεξουσάκης, Στέφανος Σ.
2016Τρισδιάστατοι δυνητικοί κόσμοι ως περιβάλλοντα βιωματικής και συνεργατικής μάθησηςΚωνσταντίνου, Νικόλαος Β.
2011Τρόποι μάθησης και προσωπικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσηςΖενάκου, Ελένη Α.
2013Τρόφιμοι σε ελληνικές φυλακές και συμπεριφορά: ο ρόλος του θεσμικού, ψυχοκοινωνικού και χωρικού πλαισίουΜπαμπασίκας, Κωνσταντίνος Δ.
2021Τύποι δεσμού και προσεγγίσεις μάθησης: ο ρόλος της ρύθμισης του συναισθήματος και των ακαδημαϊκών συναισθημάτωνΡέντζιος, Χρήστος Α.
2022Τυπολογίες ρόλων προέφηβων θυτών και θετικά κείμενων στον εκφοβισμό μαθητών: διερεύνηση των κοινωνικο-γνωστικών δεξιοτήτων, των χαρακτηριστικών προσωπικότητας και της επιθετικότηταςΚιπριτσή, Ειρήνη Δ. 
2012Τύπος σύναψης δεσμού και επιλογή ερωτικού συντρόφουΚαραγιαννάκη, Ευαγγελία
2017Υλοποίηση προγράμματος εκπαίδευσης στην αυτοσυμπόνια και εφαρμογή του σε ομαδικό πλαίσιοΚαρακασίδου, Ειρήνη Θ.
2022Υπερβολική χρήση του διαδικτύου, διαμόρφωση ταυτότητας του Εγώ, τύποι προσκόλλησης και υποκειμενική ευημερία στην αναδυόμενη ενηλικίωσηΚαραμανώλη, Ευαγγελία Σ.
2013Υπόδικοι κατηγορούμενοι: επιπτώσεις, συνέπειες ψυχολογικές στην προσωπική, οικογενειακή, επαγγελματική και κοινωνική ζωή τους από την προσωρινή κράτησηΦωτοπούλου, Αικατερίνη Δ.
2022Υπολογιστικές μεθοδολογίες κατάταξης ευπαθών πληθυσμών με αναπηρία και ασυμπτωματικό προφίλ βιοδεικτών σε ομάδες υψηλού ρίσκουΣαγιαδινού, Μαρία-Μαγδαληνή Α. 
2023Υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: σχεδιασμός εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για την αντιμετώπιση φαινομένων προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείοΜουτιάγκα, Σοφία Δ.
2016Υποστήριξη των ψυχολογικών αναγκών και ενίσχυση των κινήτρων για συμμετοχή στη φυσική αγωγή στο πλαίσιο εκμάθησης αθλητικών δεξιοτήτων στην 5η και 6η τάξη του δημοτικού σχολείουΛεπτοκαρίδου, Ελισάβετ Θ.
2017Φαινομενολογία του ασυνείδητου: το παράδειγμα του λακανικού πεδίουΜήτρου, Ιωάννης Π.
2005Φιλικές σχέσεις παιδιών σχολικής ηλικίας: οικογενειακοί παράγοντες που τις επηρεάζουνΒαϊράμη, Μαρία Δ.
2019Φυσικές και υπερφυσικές ερμηνείες υπαρξιακών ζητημάτων κατά τη διάρκεια της ζωής: συναισθηματικοί, γνωστικοί και κοινωνικοί παράγοντεςΓεωργιάδου, Τριανταφυλλιά Σ.