Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2024Το θρησκευτικό προσκύνημα ως τουριστική εμπειρίαΤσόρβας, Παρασκευάς-Ισίδωρος Φ. 
2017Το καθεστώς διακυβέρνησης των χερσαίων και θαλάσσιων γενετικών πόρων: προκλήσεις, εξελίξεις και προοπτικέςΑναστασιάδου, Ουρανία Σ.
1989ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (1933-1937)Καριζώνη, Αικατερίνη
1993ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ. Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΘεοδωρόπουλος, Σωτήρης
1998ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙ- ΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣώρρος, Ιωάννης
2000Το κόστος και οι επιχειρηματικές αποφάσειςΒαρβάκης, Κωνσταντίνος Α.
2009Το κόστος μετοχικού κεφαλαίου και οι παράγοντες συστημικού κινδύνου που το επηρεάζουν σε μια ενιαία αγορά: η περίπτωση της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΜπασδέκης, Χαράλαμπος Β.
2021Το κόστος της άνοιας στην ΑρκαδίαΤσαμπαλάς, Ευάγγελος Ι.
2006Το λογιστικό - κοστολογικό πληροφοριακό σύστημα διοίκησης (MIS) με εφαρμογή στον τραπεζικό τομέαΑρσένος, Παναγιώτης
2022Το μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του στους δημόσιους οργανισμούς της Ελληνικής Τριτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΜακρυδάκης, Νεκτάριος Σ.
2015Το μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων: προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοσηΚούνουπας, Ευάγγελος Α.
2005Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην ΕλλάδαΠλωμαρίτου, Παρασκευή Η.
2016Το μουσείο ως περιβάλλον μάρκας: διερεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και τα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησηςΤσίχλα, Ειρήνη Ε.
2007Το παράδοξο της ενέργειας στην ελληνική βιομηχανία: έκταση, υιοθέτηση τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και αντιρρύπανσης και επιδράσεις στην απόδοση, αποτελεσματικότητα και παραγωγικότηταΚουνετάς, Κωνσταντίνος Η.
2017Τοπική ανάπτυξη στα Χανιά μέσω της δημιουργικής οικονομίαςΣπανουδάκη, Ερασμία Ε.
2016Το πλαίσιο ανάπτυξης του πολιτιστικού τουρισμού και η σύνδεσή του με τα συνέδρια: η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Δήλου και των μουσείων της ΜυκόνουΜακρυγιώργου, Σοφία Σ.
2012Το πρόβλημα της ποινικής ευθύνης των νομικών προσώπων - επιχειρήσεων: δογματική ανάλυση κα αναζήτηση ενός εναλλακτικού μοντέλουΠαπαϊωάννου, Μαρία Κ.
2021Το πρόβλημα του υπερβολικού χρέους: μακροοικονομικές και μικροοικονομικές επιπτώσεις διαμέσου του χρηματοπιστωτικού συστήματοςΠανουσάκη, Σταυρούλα Χ.
2011Το στρατηγικό μάνατζμεντ γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση: η επίδραση του μοντέλου επικοινωνιακής και γνωσιακής υποκίνησης στην παραγωγικότητα των εργαζομένων του ΟΣΕΤσιρίκας, Αθανάσιος Ν.
2017Το σύγχρονο μάνατζμεντ στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση και η μεταρρύθμιση του Καλλικράτη: το παράδειγμα του Δήμου ΑθηναίωνΚάππας, Θεοχάρης Χ.