Αγχώδεις διαταραχές παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: εκπαιδευτικές πολιτικές και ο ρόλος της σχολικής διοίκησης στην αντιμετώπισή τους

Περίληψη

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Το στρες και οι αγχώδεις διαταραχές απαντώνται πολύ συχνά σε παιδιά και εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες, επηρεάζοντας τις εκπαιδευτικές τους εμπειρίες και τη γενικότερη ευημερία τους. Η διαχείριση του άγχους αυτών των παιδιών/εφήβων αποτελεί πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς και ο ρόλος της σχολικής διοίκησης στη διαχείριση των θεμάτων ψυχικής υγείας των μαθητών είναι κρίσιμος. ΣΚΟΠΟΣ: Να διερευνηθούν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο σε σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ) των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να προσδιοριστεί ο ρόλος της σχολικής διοίκησης στη διαχείριση των αγχωδών διαταραχών στο συγκεκριμένο πληθυσμό, καθώς και να παρουσιαστεί και αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα προγραμμάτων ψυχολογικής στήριξης των εφήβων, στο χώρο του σχολείου. ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ: Πρόκειται για μια μελέτη μικτής μεθοδολογίας (ποσοτική, ποιοτική προσέγγιση και ανασκόπηση). Η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση περιελάμβανε ενδελεχή αναζήτηση σε 4 βάσε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

ABSTRACT INTRODUCTION: Stress and anxiety disorders are very common in children and adolescents with learning difficulties, affecting their educational experiences and their broader well-being. Managing the stress of these children/adolescents is a challenge for teachers and the role of school administrators in handling students' mental health issues is critical. OBJECTIVE: To explore the challenges faced by school teachers in relation to learning disabilities (LD) of secondary school students, to determine the role of school administration in managing anxiety disorders in this population, and to present and evaluate the effectiveness of psychological support programs for adolescents, in the school setting. MATERIAL-METHOD: It is a mixed methodology study (quantitative, qualitative approach and review). The systematic literature review included a thorough search of 4 databases (ERIC, PsycINFO, Pubmed and PsycARTICLES) from the January 1990 to February 2024, using keywords such as: seco ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57376
ND
57376
Εναλλακτικός τίτλος
Anxiety disorders of children with learning difficulties: educational policies and the role of the school administration in dealing with them
Συγγραφέας
Αλεξοπούλου, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Στέργιος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Frederick University
Εξεταστική επιτροπή
Χαραλάμπους Γεώργιος
Καϊτελίδου Δάφνη
Σκίτσου Αλεξάνδρα
Αργυριάδης Αλέξανδρος
Γαλάνης Πέτρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοίκηση
Λέξεις-κλειδιά
Αγχώδεις διαταραχές; Μαθησιακές δυσκολίες; Παιδικό άγχος; Σχολική διοίκηση; Ειδική αγωγή
Χώρα
Κύπρος
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)