Ενσωμάτωση νευρομάρκετινγκ και χαρακτηριστικών προσωπικότητας σε στρατηγικές μάρκετινγκ: από την κοινωνική αλλαγή στο εταιρικό κέρδος

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή ενσωματώνει τα ευρήματα από μια σειρά επτά διακριτών αλλά αλληλένδετων μελετών οφθαλμικής ιχνηλάτησης για να διερευνήσει τις ποικίλες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των συναισθηματικών εκκλήσεων, των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και της οπτικής συμπεριφοράς στις διαφημίσεις, με εφαρμογές που κυμαίνονται από την προώθηση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων έως την αιμοδοσία και τη φιλανθρωπική προσφορά. Οι μελέτες μας γεφυρώνουν διαφορετικές κατηγορίες και κατευθύνσεις του μάρκετινγκ, όπως η οικολογική ευθύνη, η προώθηση υπηρεσιών υγείας και η διαδικτυακή συμπεριφορά των καταναλωτών, καλύπτωντας ένα ευρύ πεδίο έρευνας για την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Σε όλες αυτές τις μελέτες, η παρούσα διατριβή χρησιμοποιεί την τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτισης για να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο διαφορετικοί τύποι συναισθηματικών εκκλήσεων (θετικές και αρνητικές) και πλαισίωσης μηνυμάτων (αλτρουιστικά έναντι εγωιστικών) επηρεάζουν την προσοχή και τις γνωστικές διεργα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis integrates findings from a series of seven distinct but interrelated eye-tracking studies to explore the multifaceted interactions between emotional appeals, personality traits, and visual behavior in advertising, with applications ranging from eco-friendly product promotions to blood donation and charitable giving. Our studies bridge multiple marketing categories and orientations, including ecological responsibility, health service promotion, and online consumer behaviour, providing a broad scope of inquiry into advertising effectiveness. Across these studies, this thesis employs eye-tracking technology to investigate how different types of emotional appeals (positive and negative) and message framings (altruistic vs. egoistic) influence the viewer's attention and cognitive processes as mediated by individual personality traits. The primary objective is to understand how these elements influence consumer behaviour and donation intentions, employing advanced analytical meth ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/57153
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57153
ND
57153
Εναλλακτικός τίτλος
Integrating neuromarketing and personality traits in diverse marketing strategies: from social change to corporate profit
Συγγραφέας
Μπαλάσκας, Στέφανος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Ρήγκου Μαρία
Αντωνοπούλου Σωτηρία
Γιαννούκου Ιωάννα
Ξένος Μιχαήλ
Σταματίου Ιωάννης
Συρμακέσης Σπυρίδων
Χαλκιόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Νευρομάρκετινγκ; Χαρακτηριστικά προσωπικότητας; Οφθαλμική ιχνηλάτηση; Μηχανική μάθηση; Μοντελοποίηση δομικών εξισώσεων; Καταναλωτική νευροεπιστήμη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.