Ενεργοποίηση αθλητικής χορηγίας για πελατειακή δέσμευση και επίδρασή της στη δύναμη και στην υπεραξία της μάρκας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Περίληψη

Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας διευκόλυνε τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να διαχειριστούν καλύτερα τον πιο πολύτιμο παράγοντα για αυτές, τους πελάτες τους. Η διαχείρισή τους έχει γίνει σημαντικός παράγοντας για αυτούς, δημιουργώντας την ανάγκη για τα συστήματα διαχείρισής τους. Αυτή η ανάγκη έχει καλυφθεί από τα Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών. Συγκεκριμένα, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να ταξινομήσουν, να ιεραρχήσουν και να διαχειριστούν τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δίνοντας στον καθένα την ίδια σημασία. Tο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν στους οργανισμούς την ευκαιρία να έχουν παγκόσμια παρουσία, κάτι που αύξησε δραματικά το διεθνές κοινό τους. Τα λεγόμενα Social Media πρόσθεσαν μια άλλη διάσταση στη σχέση πελάτη-επιχειρήσεων που έγινε πιο διαδραστική αλλά δημιούργησε και περισσότερη ελευθερία στους πελάτες. Αυτό στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ένα μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ επωνυμίας (brand) παγκοσμίως, με τη χορηγία ως ίσως ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

New technology has allowed business to discover new ways of managing what is, to them, the most profitable factor of production: their customers. Their management has become a major factor for them, creating the need for their management systems. This need has been met by Customer Relationship Management Systems. Specifically, they helped businesses sort, prioritize, and manage customers in the best possible way, giving each one the same importance. Then, the Internet and social media gave organizations the opportunity to have a global presence, something that dramatically increased their international audience. The so-called Social Media added another dimension to the customer-business relationship which became more interactive but also created more freedom for customers. This subsequently evolved into a part of brand marketing strategy worldwide, with sponsorship as perhaps the most probable avenue to create two-way relationships between the consumer and the brand. Besides their prom ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56838
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56838
ND
56838
Εναλλακτικός τίτλος
Sport sponsorship activation for customer engagement and its impact on brand strength and brand equity through social media
Συγγραφέας
Σαρλή, Ελένη (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Δουβής Ιωάννης
Βρόντου Ουρανία
Στρίγκας Αθανάσιος
Κυπραίος Γεώργιος
Παπαλουκάς Μάριος-Δανιήλ
Γεωργιάδης Κωνσταντίνος
Αθανασοπούλου Πηνελόπη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Μάρκετινγκ
Λέξεις-κλειδιά
Πελατειακή δέσμευση; Ενεργοποίηση χορηγίας; Branding; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.