Περίληψη
Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας διευκόλυνε τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να διαχειριστούν καλύτερα τον πιο πολύτιμο παράγοντα για αυτές, τους πελάτες τους. Η διαχείρισή τους έχει γίνει σημαντικός παράγοντας για αυτούς, δημιουργώντας την ανάγκη για τα συστήματα διαχείρισής τους. Αυτή η ανάγκη έχει καλυφθεί από τα Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών. Συγκεκριμένα, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να ταξινομήσουν, να ιεραρχήσουν και να διαχειριστούν τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δίνοντας στον καθένα την ίδια σημασία. Tο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν στους οργανισμούς την ευκαιρία να έχουν παγκόσμια παρουσία, κάτι που αύξησε δραματικά το διεθνές κοινό τους. Τα λεγόμενα Social Media πρόσθεσαν μια άλλη διάσταση στη σχέση πελάτη-επιχειρήσεων που έγινε πιο διαδραστική αλλά δημιούργησε και περισσότερη ελευθερία στους πελάτες. Αυτό στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ένα μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ επωνυμίας (brand) παγκοσμίως, με τη χορηγία ως ίσως ...
Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνολογίας διευκόλυνε τις επιχειρήσεις να ανακαλύψουν νέους τρόπους για να διαχειριστούν καλύτερα τον πιο πολύτιμο παράγοντα για αυτές, τους πελάτες τους. Η διαχείρισή τους έχει γίνει σημαντικός παράγοντας για αυτούς, δημιουργώντας την ανάγκη για τα συστήματα διαχείρισής τους. Αυτή η ανάγκη έχει καλυφθεί από τα Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών. Συγκεκριμένα, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να ταξινομήσουν, να ιεραρχήσουν και να διαχειριστούν τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δίνοντας στον καθένα την ίδια σημασία. Tο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδωσαν στους οργανισμούς την ευκαιρία να έχουν παγκόσμια παρουσία, κάτι που αύξησε δραματικά το διεθνές κοινό τους. Τα λεγόμενα Social Media πρόσθεσαν μια άλλη διάσταση στη σχέση πελάτη-επιχειρήσεων που έγινε πιο διαδραστική αλλά δημιούργησε και περισσότερη ελευθερία στους πελάτες. Αυτό στη συνέχεια εξελίχθηκε σε ένα μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ επωνυμίας (brand) παγκοσμίως, με τη χορηγία ως ίσως την πιο πιθανή οδό για τη δημιουργία αμφίδρομων σχέσεων μεταξύ του καταναλωτή και της επωνυμίας στον αθλητισμό. Εκτός από το διαφημιστικό τους υλικό, χιλιάδες λογότυπα επωνυμιών μπορεί να δει κανείς σχεδόν σε κάθε αθλητική εγκατάσταση και αθλητικό εξοπλισμό, αλλά και σε ονόματα σταδίων και φανέλες ομάδων. Η Αθλητική Χορηγία είναι στενά συνδεδεμένη με παράγοντες καταναλωτικής συμπεριφοράς και παράγοντες ενδυνάμωσης της μάρκας με αποτέλεσμα υψηλή πελατειακή δέσμευση, συγκεκριμένα ανοχή στην απόδοση όπου οι άνθρωποι δεν ενοχλούνται εάν η ομάδα τους δεν έχει νικηφόρο αποτέλεσμα και το brand basking όπου οι άνθρωποι υπερηφανεύονται για την ανταγωνιστική απόδοση της αθλητικής τους ομάδας (Brand X). Ένα ολόκληρο φάσμα άλλων σχετικών διαστάσεων της αφοσίωσης των πελατών περιλαμβάνει την παρακολούθηση αθλημάτων ως κοινωνικό αξιοθέατο, τη συμμετοχή σε μια αξιομνημόνευτη εορταστική εκδήλωση μάρκετινγκ, την ανταλλαγή διαλόγου για τη χορηγούμενη αθλητική ομάδα και, τέλος, τη συζήτηση μιας επωνυμίας μέσω ομιλίας με φίλους και συνομηλίκους. Η δέσμευση πελατών σε συνάρτηση με την επωνυμία έχουν μελετηθεί μαζί τα τελευταία χρόνια, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι η δέσμευση πελατών και η ενεργοποίηση χορηγιών (όπως το περιβάλλον αθλητικού μάρκετινγκ) δεν έχουν ακόμη συνδεθεί ουσιαστικά, κυρίως σε στο πλαίσιο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ευκαιριών που προσφέρει. Ως εκ τούτου, αυτή η ερευνητική εργασία παρέχει αποτελεσματικά βελτιωμένη γνώση σχετικά με τις ιδιαιτερότητες αυτής της διαδικασίας που περιβάλει τη δέσμευση των πελατών στον αθλητισμό μέσω των αθλητικών χορηγιών και διαστάσεις που μπορούν να ενισχύσουν τα εμπορικά σήματα. Επιπλέον, συζητούνται επίσης τα οφέλη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αποκτώνται από την ενεργοποίηση χορηγιών. Ακολουθώντας τη μεικτή ερευνητική μέθοδο συμπεριλαμβάνοντας 666 καταναλωτές καθώς και τέσσερις μελέτες περίπτωσης, δύο χορηγικών δυάδων έχει να προσφέρει περισσότερα από όσα ήδη έχουν γραφεί και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η χρήση ενεργοποίησης χορηγίας επιταχύνει τους παράγοντες εμπλοκής των φιλάθλων μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η βελτίωση της επωνυμίας συνδέεται σημαντικά με το επίπεδο χρήσης της ενεργοποίησης χορηγιών στο μάρκετινγκ επωνυμίας και το επίπεδο αφοσίωσης των πελατών. Εντοπίζονται πολύτιμες γνώσεις πίσω από τους μηχανισμούς και τα χαρακτηριστικά των χορηγικών εταίρων και τις επιδόσεις τους που σχετίζονται με τις αθλητικές χορηγίες για την ενίσχυση της συμμετοχής των φιλάθλων και την ενίσχυση της επωνυμίας πίσω από τα ποσοτικά αποτελέσματα.
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
New technology has allowed business to discover new ways of managing what is, to them, the most profitable factor of production: their customers. Their management has become a major factor for them, creating the need for their management systems. This need has been met by Customer Relationship Management Systems. Specifically, they helped businesses sort, prioritize, and manage customers in the best possible way, giving each one the same importance. Then, the Internet and social media gave organizations the opportunity to have a global presence, something that dramatically increased their international audience. The so-called Social Media added another dimension to the customer-business relationship which became more interactive but also created more freedom for customers. This subsequently evolved into a part of brand marketing strategy worldwide, with sponsorship as perhaps the most probable avenue to create two-way relationships between the consumer and the brand. Besides their prom ...
New technology has allowed business to discover new ways of managing what is, to them, the most profitable factor of production: their customers. Their management has become a major factor for them, creating the need for their management systems. This need has been met by Customer Relationship Management Systems. Specifically, they helped businesses sort, prioritize, and manage customers in the best possible way, giving each one the same importance. Then, the Internet and social media gave organizations the opportunity to have a global presence, something that dramatically increased their international audience. The so-called Social Media added another dimension to the customer-business relationship which became more interactive but also created more freedom for customers. This subsequently evolved into a part of brand marketing strategy worldwide, with sponsorship as perhaps the most probable avenue to create two-way relationships between the consumer and the brand. Besides their promotional material in thousands of brand logos can virtually be seen in almost every sports facility and sport equipment, but also in the names of basketball arenas and team-shirts. Sport Sponsorship is linked to consumer behavior variables and brand enhancers resulting in high fan engagement, namely performance tolerance where people do not mind if the sponsored brand performs badly; and brand basking where people takes pride in the competitive performance of his preferred sport team. A whole spectrum of other relevant dimensions of customer engagement include watching sports as a social attraction, being part of a memorable festive marketing event, exchanging dialogue about the sponsored sport team and finally, discussing a brand through speech with friends and peers. Customer engagement and brand attitude have been studied together in more recent years, but most importantly customer engagement and sponsorship activation (as ambient sport marketing) has not yet been linked as much as it should, most importantly in a social media context. Therefore, this paper effectively provides enhanced knowledge on the particulars of this study, which are the customer engagement in sports and in sport sponsorship and dimensions that may enhance brands. Furthermore, social media benefits acquired from sponsorship activation are also discussed. Taking 666 consumers of sports as part of our respondents beside other 4 cases of 2 sponsorship dyads among others by following a MMR methodology is far greater than what has been previously written and the results have shown that sponsorship activation usage acts accelerator to to the factors of engagement of sport fans through social media platforms, and brand enhancement is significantly linked with the level of usage of sponsorship activation in brand marketing and the level of customer engagement. Valuable insights from the sponsorship partners’ mechanisms and characteristics and their sport sponsorship-related performance for reinforcing fans involvement and brand enhancement behind the quantitative results are identified, complementing each other.
περισσότερα