Ραδιόφωνο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ακροαματικότητα: διερεύνηση της μεταξύ τους σχέσης

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής ήταν να μελετήσει την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των ραδιοφωνικών σταθμών στην ώρα ακρόασης των σταθμών. Η έρευνα βασίστηκε στη μεικτή μεθοδολογία και πιο συγκεκριμένα στο διερευνητικό διαδοχικό σχεδιασμό (exploratory sequential design). Αρχικά, πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με ομάδες εστίασης ώστε με βάση τα ευρήματα της ποιοτικής προσέγγισης να δημιουργηθεί ένα πιο κατάλληλο εργαλείο μέτρησης ποσοτικών δεδομένων. Στην ανάλυση των συνεντεύξεων εφαρμόστηκε η θεματική ανάλυση και ο κριτικός ρεαλισμός. Στην έρευνα πρώτου σταδίου (Ν=1037), εξετάστηκαν τα ψυχομετρικά χαρακτηριστικά των κλιμάκων μέτρησης και το προφίλ του ακροαματικού κοινού με τη λανθάνουσα ανάλυση. Το ερωτηματολόγιο εξέτασε οχτώ κλίμακες, τη διάθεση σε σχέση με το ραδιόφωνο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την αυτορρύθμιση, τη γνωστική και συναισθηματική διάσταση της Κοινωνικής Ταυτότητας, ξεχωριστά για το ραδιόφωνο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ δημιουργήθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this PhD thesis was to study the effect of radio stations' social media on station listening time. The research was based on the mixed methodology and more specifically on the exploratory sequential design. First, qualitative research with focus groups was carried out so that based on the findings of the qualitative approach, a more suitable quantitative data measurement tool could be created. Thematic analysis and critical realism were applied to the analysis of the interviews. In the first stage survey (N=1037), the psychometric properties of the measurement scales and the audience profile were examined with the latent analysis. The questionnaire examined eight scales, mood in relation to radio and social media, self-regulation, cognitive and affective dimension of Social Identity, separately for radio and social media and new scales were created for radio listening and the use of social media. According to the theory of the Reinforcement Spiral Model (Slater, 2007) th ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55455
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55455
ND
55455
Εναλλακτικός τίτλος
Radio, social media and ratings: exploring the relationship between them
Συγγραφέας
Πιλιτσίδου, Ζαχαρένια-Μαρία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Εξεταστική επιτροπή
Τσιγγίλης Νικόλαος
Καλλίρης Γεώργιος
Μπαλτζής Αλέξανδρος
Γαρδικιώτης Αντώνιος
Δεκούλου Παρασκευή
Ματσιώλα Μαρία
Κωτσάκης Ρήγας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ραδιόφωνο; Ακροαματικότητα; Ενισχυτικό σπειροειδές μοντέλο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)