Η χρήση της πληροφοριακής επικοινωνιακής τεχνολογίας στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο

Περίληψη

Στο πλαίσιο μιας πειραματικής παρέμβασης ενός προγράμματος διδασκαλίας με το διαδίκτυο επιδιώκουμε να διαπιστώσουμε αν και πως οι μαθητές της Στ' τάξης των δημοτικών σχολείων της Καστοριάς στη Δυτική Μακεδονία, Ελλάδα μπορούν: α) να αναπτύξουν δεξιότητες επιλογής και κριτικής ανάγνωσης των πληροφοριών που βρίσκουν στον παγκόσμιο ιστό, β) να τις επεξεργαστούν και να παρουσιάσουν έργο. Εφαρμόστηκε ένα μοντέλο μαθήματος διερευνητικών σταδίων με επίκεντρο την αναζήτηση της πληροφορίας. Οι διδακτικοί στόχοι των μαθημάτων διαμορφώθηκαν με βάση το Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Α.Π.Σ. του μαθήματος των Αγγλικών στο Δημοτικό Σχολείο, και το εγχειρίδιο του μαθητή Funway της Στ' τάξης. Στην έρευνα επιδιώχθηκε να εκτιμηθεί η σχέση ανάμεσα στην ανεξάρτητη μεταβλητή (υπολογιστής/διαδίκτυο) και στην εξαρτημένη μεταβλητή (διδασκαλία), με την πειραματική μέθοδο, "Solomon four group design", όπου έχουμε δύο ομάδες πειραματικές και δύο ομάδες ελέγχου. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: διαγνωστικές δο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This work not merely covers the theoretical aspect of the integration of the New Technology into the classroom, but in addition contains an elucidatory paradigm of a real teaching integration program with computers and Internet. Our aim was the design of an Internet-based lesson, which focuses mainly on the exploration of authentic materials available on the WWW. It was determined by a pedagogical approach, the teachers' technological expertise, the students' language proficiency, the learning resources, the FUN WAY topics. The students were taught to explore the internet sources (sites-links) according to a methodological model used in web-teaching environment: inquiring stages focusing on information management, analysis and synthesis, presentation of what they assimilated and learned, by the help and modeling of cognitive and metacognitive strategies. The learning tasks and goals were strictly based on the goals and objectives of the New Analytical Interdisciplinary Programs and Syl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21720
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21720
ND
21720
Εναλλακτικός τίτλος
The application of I.C.T. to english language teaching in greek primary school
Συγγραφέας
Τελλίδου, Θεοδώρα (Πατρώνυμο: Χριστόδουλος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγικκή Φλώρινας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Ντίνας Κωνσταντίνος
Κασκάλης Θεόδωρος
Αλευριάδου Αναστασία
Κυρίδης Αργύριος
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Τσακιρίδου Ελένη
Φαχαντίδης Νικόλαος
Λέξεις-κλειδιά
Πληροφοριακή επικοινωνιακή τεχνολογία; Νέες τεχνολογίες; Διαδίκτυο στο δημοτικό σχολείο; Θεωρίες μάθησης στη διδασκαλία αγγλικών; Πειραματική παρέμβαση με το διαδίκτυο; Διδακτική μεθοδολογία με το διαδίκτυο; Άμεσες και έμμεσες στρατηγικές διδασκαλίας - μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
344 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)