Το ψηφιακό δράμα και η αξιοποίησή του στην εκπαιδευτική διαδικασία

Περίληψη

Η διδακτορική διατριβή με τίτλο «Το Ψηφιακό Δράμα και η Αξιοποίησή του στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» αποτελεί μελέτη που αναπτύσσεται με βάση τη μεθοδολογία της Βιβλιογραφικής Έρευνας. Η έρευνα διαρθρώνεται σε πέντε κεφάλαια και επιδιώκει να αποτελέσει θεωρητικό υπόβαθρο που σχετίζεται με το πεδίο του συγκερασμού Θεάτρου, Νέων Τεχνολογιών και Παιδαγωγικής Επιστήμης. Στο πρώτο κεφάλαιο επιχειρείται η οριοθέτηση μιας πλούσιας και εν πολλοίς ασαφούς ορολογίας γύρω από το Ψηφιακό Δράμα, όπως είναι η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling), το θέατρο ζωντανής ροής (live streaming theatre), το θέατρο σε διαδικτυακή σύνδεση (Online Theatre), καθώς και οι όροι Cyber-Theatre, Cyber Drama, Cyberformance και η ιδιαίτερη μορφή του Cyborg Theatre. Στο δεύτερο κεφάλαιο, επιχειρείται μια ειδική αναφορά στις τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα των οποίων γίνεται χρήση στην παραγωγή και κοινοποίηση των προϊόντων του ανωτέρω συγκερασμού μεταξύ δραματικής τέχνης και ΤΠΕ. Ακολούθως, στο τρίτο κεφάλαιο επιχειρε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The doctoral thesis entitled "Digital Drama and its Utilization in the Educational Process" is a study developed on the basis of the Bibliographic Research methodology. The research is structured in five chapters and seeks to provide a theoretical background related to the field of the confluence of Theatre, New Technologies and Pedagogical Science. The first chapter attempts to delineate a rich and largely indistinct terminology around Digital Drama, such as digital storytelling, live streaming theatre, Online Theatre, as well as the terms Cyber-Theatre, Cyber Drama, Cyberformance and the particular form of Cyborg Theatre. In the second chapter, a special mention is made to he technologies and digital media that are used in the production and communication of the products of the aforementioned combination between dramatic art and ICT. Subsequently, the third chapter attempts to explore and analyze the concept and function of the role that is at the heart of the theatrical phenomenon w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55292
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55292
ND
55292
Εναλλακτικός τίτλος
The digital drama and its utilization in the educational process
Συγγραφέας
Καραντζούλη, Ευθυμία-Κρυσταλία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Γραμματάς Θεόδωρος
Δημάκη-Ζώρα Μαρία
Φανουράκη Κλειώ
Σκορδούλης Κωνσταντίνος
Κουτρομάνος Γεώργιος
Τσώλη Κωνσταντίνα
Κλαδάκη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Θέατρο
Λέξεις-κλειδιά
Ψηφιακό δράμα; Εκπαίδευση; Θέατρο; Θέατρο και νέες τεχνολογίες; Θέατρο στην εκπαίδευση; Ψηφιακό πολυθέαμα; Ρόλος; Θεατρικό ρόλος; Δραστηριότητες σύνθεσης θεάτρου και νέων τεχνολογιών; Θέατρο και ΤΠΕ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)