Διδασκαλία των μαθηματικών σε νεαρούς κρατούμενους: μια κοινωνικοπολιτισμική θεώρηση

Περίληψη

Η πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι ανθρώπινο δικαίωμα, θεσμικά αναγνωρισμένο, τόσο σε διεθνές όσο και σε εθνικό επίπεδο — δικαίωμα που πρέπει να προστατεύεται σε όλα τα πλαίσια — και, ως εκ τούτου, η παροχή εκπαίδευσης πρέπει να διασφαλίζεται και εντός των φυλακών, καθώς η έρευνα έχει δείξει ότι η εκπαίδευση είναι βασικός παράγοντας για την προώθηση της κοινωνικής ένταξης. Η μαθηματική εκπαίδευση, μάλιστα, παίζει έναν ιδιαίτερο ρόλο καθώς τα μαθηματικά αποτελούν ένα αντικείμενο με αναγνώριση στη σύγχρονη τεχνολογικά προσανατολισμένη εποχή και συνιστά το μέσο για μια σειρά ευκαιριών εκπαιδευτικής και επαγγελματικής αποκατάστασης. Με την έννοια αυτή, επιλογές που συνδέονται με την αντίληψη συμπερίληψης ατόμων που έχουν εκδηλώσει παραβατικές συμπεριφορές είναι βαθιά πολιτικές. Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο πραγματώνεται η μαθηματική εκπαίδευση, όσον αφορά στους νεαρούς ενήλικες, που παρακολουθούν «συμβατικά» σχολεία εντός της φυλακής δεν λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες του πλαισίου —εγκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Access to education is a human right, institutionally recognized at both international and national levels. As a protected right in any framework, education must also be ensured within prisons. Education is also valued within prison policies, since research demonstrates access to education is a key factor in promoting social inclusion and with reduced recidivism. Mathematics is often considered central to any educational program as the vehicle for a range of educational and vocational opportunities, given its association with today's technologically oriented world. However, mathematics education in ‘conventional’ prison schools during incarceration does not consider context, and thus does not respond to the real needs and desires of young prisoners. Relevant characteristics for curriculum and instruction influencing learner engagement include the experience of confinement during incarceration, the multicultural nature of the classroom, the potential efficacy of adult education principl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54900
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54900
ND
54900
Εναλλακτικός τίτλος
Teaching mathematics to young prisoners: a socio-cultural perspective
Συγγραφέας
Φόβος, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών . Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Σταθοπούλου-Βασιλονικολού Χαρίκλεια
Γκόβαρης Χρήστος
Γκανά Ελένη
Σακονίδης Χαράλαμπος
Χατζηκυριάκου Κωνσταντίνος
Κολέζα Ευγενία
Καφούση Σουλτάνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση στις φυλακές; Μαθηματική εκπαίδευση; Εκπαίδευση κρατουμένων; Νεαροί κρατούμενοι; Συμβατικό σχολείο μέσα σε φυλακή; Κοινωνικοπολιτισμική θεώρηση; Συμμετοχική έρευνα δράση; Μετασχηματισμοί; Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)