Παράγοντες που επιδρούν στη δια ζώσης και στη διαδικτυακή διδασκαλία των οικονομικών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του βαθμού στον οποίο είναι δόκιμο κατά τη διδασκαλία των οικονομικών, η παραδοσιακή τεχνική της διάλεξης -που έρευνες δείχνουν ότι ήρθε για να μείνει- να διανθιστεί με ποικιλία ενεργητικών τεχνικών, ώστε να βελτιωθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Επιπροσθέτως, στην καμπή δύο δεκαετιών, στην Ελλάδα που αφήνει πίσω της μια βαθιά και παρατεταμένη ύφεση και βιώνει τον απόηχο μιας πανδημίας, μελετήθηκε ο ρόλος που διαδραματίζουν οι κοινωνικο- δημογραφικοί παράγοντες στην κατανόηση και γνώση των οικονομικών εννοιών. Εν κατακλείδι, δραττόμενοι της ευκαιρίας, που δημιούργησαν οι έκτακτες συνθήκες της πανδημίας του κορονοϊού, ο διδακτικός σχεδιασμός μεταφέρθηκε αποκλειστικά σε διαδικτυακό περιβάλλον, ώστε να αποτιμηθεί η επίδραση της διδασκαλίας και σε αυτό το πλαίσιο. Με στόχο την εξεύρεση απαντήσεων σε αυτούς τους προβληματισμούς ξεκίνησε μια έρευνα στο πλαίσιο του μαθήματος Μικροοικονομική του 1ου εξαμήνου, που αφορά στη συνδιδασκαλί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this doctoral thesis is to investigate the extent to which it is possible, to intersperse the traditional lecture technique when teaching economics. Recent studies have highlighted the importance of a variety of active techniques, in order to improve learning outcomes. In addition, it is important to incorporate the role played by socio-demographic factors in the understanding and knowledge of economic concepts, taking into account that the last two decades in Greece were characterized by a deep and prolonged recession as well as a pandemic. In conclusion, taking advantage of the opportunity created by the unprecedented circumstances of the COVID-19 pandemic where the process of teaching was transferred exclusively to an online environment, the effect of this context will be studied. With the aim of finding answers to these concerns, a research began in the context of the Microeconomics course, taught in the 1st semester, which concerns the co-teaching of the students o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54309
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54309
ND
54309
Εναλλακτικός τίτλος
Factors affecting physical and online teaching of economics
Συγγραφέας
Τακάογλου, Σοφία (Πατρώνυμο: Ανέστης)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Πέκκα-Οικονόμου Βικτωρία
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Κότιος Άγγελος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Διδασκάλου Ελένη
Κοπανάκη Ευαγγελία
Τσόγκας Μάρκος-Μάριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Διδασκαλία και κατάρτιση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οικονομικά
Λέξεις-κλειδιά
Διδασκαλία των Οικονομικών; Ενεργητικές Τεχνικές; Κοινωνικο- δημογραφικά Χαρακτηριστικά; Διαδικτυακη διδασκαλία; Μαθησιακά αποτελέσματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.