Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου της μικτής μάθησης στις επιδόσεις των μαθητών/τριών Α/θμιας εκπαίδευσης σε αγωνίσματα κλασικού αθλητισμού

Περίληψη

Η μικτή μάθηση είναι μια διδακτική μέθοδος στην οποία συνδυάζεται η παραδοσιακή διδασκαλία με τη χρήση ψηφιακών μέσων και του Διαδικτύου. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός μαθημάτων Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) με τη μέθοδο της μικτής μάθησης και η διερεύνηση της επίδρασής τους στην τεχνική εκτέλεση του άλματος σε μήκος και της ρίψης με μπαλάκι με φόρα τριών βημάτων με την τεχνική ακοντίου, σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα διερευνήθηκε η επίδραση των μαθημάτων στα κίνητρα των μαθητών για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Αναπτύχθηκε ένα διδακτικό σενάριο τριών ωρών για κάθε αγώνισμα με βάση τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος της Φυσικής Αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα σενάρια εφαρμόστηκαν στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος σε 131 μαθητές/τριες ηλικίας 11 και 12 ετών (MO=11.4, TA=0.47), που ανήκαν σε επτά (7) τμήματα Ε’ και ΣΤ’ τάξης δύο δημοτικών σχολείων τα οποία χωρίστηκαν τυχαία σε τρεις ομάδες. Η ομάδα ελέγχου (ΠΔ) ακολούθησε την παραδοσιακή διδασκαλία ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Blended learning is defined as a teaching method that combines traditional instruction with the use of digital media and the Internet. The aim of the present research was the development of blended learning interventions in physical education and to investigate their impact on the technical execution of the long jump and the three-step ball throw with javelin technique, in primary education students. At the same time, the lessons’ effect on students’ motivation regarding the Physical Education course was investigated. A three-session lesson plan was developed for each of the events, based on the goals of the Physical Education curriculum in primary education. They were applied within the normal hourly schedule of the course to 131 students, aged 11 and 12 years old (M=11.4, SD=0.47), from seven (7) classrooms of the fifth and sixth grade of two primary schools, who were randomly split into three groups. The control group followed traditional teaching; the first intervention group fo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52766
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52766
ND
52766
Εναλλακτικός τίτλος
The effectiveness of the blended learning method on the performance of primary school students in athletics
Συγγραφέας
Κυριακίδης, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τομέας Αγωνιστικών Αθλημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊακώβου Γεώργιος
Αραμπατζή Φωτεινή
Χατζόπουλος Δημήτριος
Κόλλιας Ηρακλής
Βερναδάκης Νικόλαος
Δανιά Ασπασία
Κοΐδου Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας ➨ Επιστήμη άθλησης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Φυσική αγωγή; Μικτή μάθηση; Κλασικός αθλητισμός; ΤΠΕ; Άλμα σε μήκος; ρίψη με μπαλάκι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)