Ανίχνευση της ικανότητας κατανόησης αναγνωσμάτων σε μαθητές που μεταβαίνουν από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: στρατηγικές και μοντέλα διδασκαλίας για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του βαθμού αναγνωστικής κατανόησης με βάση κείμενα της νέας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας

Περίληψη

Στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, η κατανόηση αποτελεί τη βάση για τη διαχείριση και επέκταση της γνώσης. Ιδιαίτερα στην εποχή μας όπου η ραγδαία αύξηση της πληροφορίας είναι μια πραγματικότητα, η εκπαίδευση των μαθητών θεωρείται αναγκαία, προκειμένου αυτοί να καταστούν ικανοί και κριτικοί αναγνώστες για να μπορούν να διαχειρίζονται και να επεξεργάζονται τον όγκο αυτό των πληροφοριών ανάλογα με την περίσταση και το στόχο που θέλουν να επιτύχουν. Η εκπαίδευση και γενικότερα η πολιτεία καλείται να συμβάλλει στη δημιουργία ικανών αναγνωστών, μιας και η κατάκτηση του εγγραμματισμού θεωρείται αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη και διεθνείς οργανισμοί (International Federation of Library Associations and Institutions, Federation οf European Literacy Associations ˙ UNESCO) τα τελευταία χρόνια εφιστούν την προσοχή της παγκόσμιας κοινότητας στην αναγκαιότητα καλλιέργειας του γραμματισμού και της φιλαναγνωσίας με σκοπό την εξάλειψη του αναλφαβητισμού.Η αναγνωστική κατανόηση αναφέρεται σ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the modern educational reality, understanding is the basis for managing and expanding knowledge. Especially in our time where the rapid increase of information is a reality, the education of students is considered necessary in order for them to become competent and critical readers to be able to manage and process this volume of information according to the occasion and the goal they want to succeed. Education and the state in general are called upon to contribute to the creation of capable readers, as the acquisition of literacy is considered an indeniable right of every citizen and international organizations (International Federation of Library Associations and Institutions, Federation of European Literacy Associations ˙ UNESCO) in recent years draw the attention of the world community to the need to cultivate literacy and literacy in order to eliminate illiteracy.Reading comprehension refers to the construction of meaning provided through interaction and engagement with the text ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Dans la réalité éducative moderne, la compréhension est la base de la gestion et de l'expansion des connaissances. Surtout à notre époque où l'augmentation rapide de l'information est une réalité, l'éducation des étudiants est considérée comme nécessaire, afin qu'ils deviennent des lecteurs compétents et critiques afin de pouvoir gérer et traiter cette quantité d'informations en fonction de l'occasion et l'objectif qu'ils veulent atteindre. L'éducation et l'État en général sont appelés à contribuer à la formation de lecteurs compétents, puisque l'acquisition de l'alphabétisation est considérée comme un droit inaliénable de chaque citoyen et des organisations internationales (International Federation of Library Associations and Institutions, Federation of European Literacy Associations ˙ UNESCO ) ces dernières années ont attiré l'attention de la communauté mondiale sur la nécessité de cultiver l'alphabétisation et l'amour de la lecture pour éradiquer l'analphabétisme. La compréhension ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52063
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52063
ND
52063
Εναλλακτικός τίτλος
Assessing reading comprehension in students transitioning from elementary to middle school: teaching strategies and models for enhancing and strengthening the level of reading comprehension based on texts of the modern and ancient Greek language and literature
Évaluation de la compréhension en lecture chez les élèves passant du primaire au secondaire (et Lycee): stratégies et modèles d'enseignement pour améliorer et renforcer le niveau de compréhension en lecture sur la base de textes de la langue et de la littérature grecques modernes et anciennes
Συγγραφέας
Ντούλια, Αθηνά (Πατρώνυμο: Εμμανουήλ)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή
Γούτσος Διονύσιος
Μιχάλης Αθανάσιος
Φωτεινός Δημήτριος
Βαϊόπουλος Βάιος
Παπακωνσταντίνου Αντιγόνη-Άλμπα
Μαμούρα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Φιλολογία
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Αναγνωστική κατανόηση; Μετάβαση; Στρατηγικές και μοντέλα; Ενεργητικές κι εναλλακτικές βιωματικές προσεγγίσεις; Παρεμβάσεις, διαφοροποίηση; Δομημένη, συστηματική και ολιστική μέθοδος διδασκαλίας; Αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)