Ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματολογίας σε πλαίσιο διαλόγου κατά το συνεργατικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη διαθεματικών ψηφιακών παιχνιδιών
Περίληψη
Η παρούσα διατριβή μελετά την λεκτική αλληλεπίδραση μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, όταν εκείνοι συνεργάζονται με σκοπό να πάρουν ομαδοσυνεργατικές αποφάσεις, αλληλεπιδρώντας με ψηφιακά παιχνίδια. Η έρευνα τοποθετείται σε μια νέα ερευνητική κατεύθυνση την ομαδοσυνεργατική μάθηση βασισμένη στην επιχειρηματολογία. Συμβάλλοντας σε πλαίσια δράσης που ενισχύουν την ευκαιρία για αλληλεπίδραση και επιχειρηματολογία, σχεδιάστηκαν δύο παιχνίδια προσομοίωσης βασισμένα σε επιλογές. Η παρούσα διατριβή επιδιώκει να διερευνήσει τα είδη λεκτικής αλληλεπίδρασης, τους τύπους περιεχομένου και τις σχετικές με την επιχειρηματολογία γνωσιολογικές διεργασίες που φαίνεται να αναδύονται κατά την αλληλεπίδραση των μαθητών με τα ψηφιακά παιχνίδια. Πραγματοποιήθηκαν δύο διδακτικές παρεμβάσεις. Οι αλληλεπιδράσεις των μαθητών καταγράφονταν συνεχώς και μεταγραφόταν πλήρως. Μονάδα ανάλυσης αποτέλεσε η διαλογική στροφή με υποδιαιρέσεις, όπου κρίθηκε αναγκαίο. Τα δεδομένα αναλύθηκαν ποιοτικά: παραγωγικά και επαγωγικά. ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation studies the verbal interaction of middle and high school students when they collaborate to make collaborative decisions and interact with digital games. This study is placed in a new research direction of collaborative argumentation-based learning. Two choice-based simulation games were designed to contribute to frameworks of action that enhance the opportunity for interaction and argumentation. This dissertation seeks to explore the types of verbal interaction, the types of content, and the argumentation-related epistemic operations that seem to emerge when students interact with digital games. Two didactic interventions were conducted. Student interactions were continuously recorded and fully transcribed. The unit of analysis was the dialogic turn with subdivisions, where deemed necessary. Data were analyzed qualitatively: deductively and inductively. The results showed that context influenced the type of students' verbal interaction, with the “consensual constructi ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (8.06 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.