Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTube
Περίληψη
Σκοπός: Στην παρούσα έρευνα μελετώνται διαφημιστικά μηνύματα σε μορφή βίντεο που προβλήθηκαν στο διαδίκτυο, με την ανάλυση να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και δη στις διαφημιστικές εκκλήσεις και τις δημιουργικές στρατηγικές,ως τους βασικούς μηχανισμούς πειθούς που ενσωματώνονται στις δημοφιλέστερες ελληνικές και ξένες διαφημίσεις που προβλήθηκαν στο YouTube μεταξύ 2014-2018. Πρόκειται για μια διαπολιτισμική μελέτη των αξιών στη διαφήμιση που σκοπό έχει να εξετάσει, αφενός, τις επιμέρους εθνικές πολιτισμικές επιδράσεις στις οποίες υπόκειται η διαδικτυακή διαφήμιση, αφετέρου, την ενδεχόμενη τάση ομογενοποίησης επιμέρους στοιχείων του διαφημιστικού περιεχομένου, υπό την επιρροή ενός οικουμενικού μέσου όπως το διαδίκτυο και ενός δημοφιλούς δικτύου διανομής περιεχομένου, όπως το YouTube.Μεθοδολογία: Στο πλαίσιο μιας βαθύτερης κατανόη
Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTube
Περίληψη
Σκοπός: Στην παρούσα έρευνα μελετώνται διαφημιστικά μηνύματα σε μορφή βίντεο που προβλήθηκαν στο διαδίκτυο, με την ανάλυση να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και δη στις διαφημιστικές εκκλήσεl change in advertising content. The mapping of online video advertising can be a research base for similar studies in the digital field, and at the same time serve as an "observatory" of the evolution and shaping of the identity of online advertising in the future. In this context, there are few research attempts that study online advertising, both at the intercultural level and at the content analysis level.
περισσότερα
Περίληψη
Σκοπός: Στην παρούσα έρευνα μελετώνται διαφημιστικά μηνύματα σε μορφή βίντεο που προβλήθηκαν στο διαδίκτυο, με την ανάλυση να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο και δlass="col mt-md-0 mt-4">
ατηγικές,ως τους βασικούς μηχανισμούς πειθούς που ενσωματώνονται στις δημοφιλέστερες ελληνικές και ξένες διαφημίσεις που προβλήθηκαν στο YouTube μεταξύ 2014-2018. Πρόκειται για μια διαπολιτισμική μελέτη των αξιών στη διαφήμιση που σκοπό έχει να εξετάσει, αφενός, τις επιμέρους εθνικές πολιτισμικές επιδράσεις στις οποίες υπόκειται η διαδικτυακή διαφήμιση, αφετέρου, την ενδεχόμενη τάση ομογενοποίησης επιμέρους στοιχείων του διαφημιστικού περιεχομένου, υπό την επιρροή ενός οικουμενικού μέσου όπως το διαδίκτυο και ενός δημοφιλούς δικτύου διανομής περιεχομένου, όπως το YouTube.Μεθοδολογία: Στο πλαίσιο μιας βαθύτερης κατανόησης της λειτουργίας της διαφήμισης στην ψηφιακή της μορφή προκρίθηκε η μεικτή μέθοδος ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου για την ολιστική μελέτη, τ ...
περισσότερα
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.