Η μάθηση με τη χρήση Η/Υ στην ελληνική σχολική τάξη: απόψεις εκπαιδευτικών

Περίληψη

Η διδακτορική αυτή διατριβή ερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών στην δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην διερεύνηση των στάσεων των δασκάλων σε σχέση με τις δυνατότητες των ηλεκτρονικών υπολογιστών στην ελληνική εκπαίδευση. Η εκπαιδευτική τεχνολογία, ευρύτερα γνωστή στις ανεπτυγμένες δυτικές κοινωνίες ως «τεχνολογίες της πληροφορικής και της επικοινωνίας», αναλύει τις συνισταμένες εκείνες που συντελούν στη διευκόλυνση και προαγωγή της μάθησης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στις μέχρι σήμερα επιστημονικές αντιλήψεις της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας επιδιώκει να παρουσιάσει την πορεία της συμβολής των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη βελτίωση των γνωστικών λειτουργιών κατά την πορεία της ανάπτυξης του παιδιού. Τετρακόσιοι τριάντα δύο δάσκαλοι αποτέλεσαν το δείγμα της έρευνας που διεξάχθηκε κατά το χρονικό διάστημα Δεκεμβρίου 1998- Μαΐου 1999 σε δημοτικά σχολεία της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας. Βασικός σκοπό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis investigates the views of Greek teachers anticipating the introduction of computers within the primary curriculum. Teachers’ attitudes are explored in relation to the potential of computers in the primary education. The role of computer technology in learning is reviewed focusing on psychological theories of learning which have informed developments in the field of computer-based learning. Constructivist and social-constructivist approaches are explored and issues of cognitive development, computer software design and pupils’ talk whilst children working collaboratively with computers are addressed. Important issues considering the anticipated implementation of computers in the primary classroom are emerged. These issues emphasise the importance of interactivity within the computer learning environment, gender equity and the role of the teacher in learning with computers. The research analysis reports on the factors accounting for teachers’ views in relation to the above is ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51368
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51368
ND
51368
Εναλλακτικός τίτλος
Learning with computers in Greek classrooms: anticipatory views from primary teachers
Συγγραφέας
Αρμάος, Ρέμος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
University of Manchester
Εξεταστική επιτροπή
Cross Alan
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση, Νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)