Νέοι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης για την επαγωγή γνώσης από εκπαιδευτικά / μαθησιακά δεδομένα

Περίληψη

Στις μέρες μας, καθημερινά μεγάλος όγκος εκπαιδευτικών δεδομένων γίνεται όλο και πιο διαθέσιμος. Διάφορα εκπαιδευτικά πληροφοριακά συστήματα συλλέγουν και χρησιμοποιούν τεράστια σύνολα δεδομένων τόσο για τους εκπαιδευόμενους, το εκπαιδευτικό προσωπικό και το υλικό, όσο και για τις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις. Η επεξεργασία και ανάλυση αυτών των δεδομένων προσέλκυσε την προσοχή διαφόρων ερευνητών κυρίως για τη δυνατότητά της να εντοπίσει μοτίβα, τάσεις και προβλέψεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας και των αποτελεσμάτων της. Στον χώρο της Εκπαίδευσης, η Εξόρυξη Γνώσης από εκπαιδευτικά δεδομένα και η Μαθησιακή Αναλυτική συνιστούν πλέον δύο ιδιαίτερα δυναμικά διεπιστημονικά πεδία, τα οποία αναπτύσσονται σήμερα με ταχείς ρυθμούς. Απώτερος κοινός σκοπός τους είναι κατανόηση και βελτίωση της μάθησης και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.Η πρόβλεψη των μαθησιακών αποτελεσμάτων συνιστά ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των πεδίων της Εξόρυξης Γνώσης ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Nowadays, large amount of educational data is becoming more and more available. Most of these data emanate from institutional student information systems, virtual learning environments, attendance monitoring systems and library systems. These systems can record any student activity that is supported, such as reading, writing, exams taking, tasks performed and peer communications, information on staff, content and the institution and so forth. The analysis of these datasets attracted much attention among researchers for its potential to identify patterns, trends and predictions that can be used to optimize the learning process and its outcomes. In the field of Education, Educational Data Mining and Learning Analytics have expanded rapidly, emerging as dynamic interdisciplinary fields of study. Their ultimate common goal is to understand and improve the learning process and environment.Predicting students’ progression and learning outcomes is one of the most important task in the field ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/51350
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/51350
ND
51350
Εναλλακτικός τίτλος
New machine learning algorithms for inducing knowledge from educational / learning data
Συγγραφέας
Τσιακμάκη, Μαρία (Πατρώνυμο: Στέργιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικών
Εξεταστική επιτροπή
Ράγγος Όμηρος
Πιντέλας Παναγιώτης
Κωτσιαντής Σωτήριος
Πιερρακέας Χρήστος
Τσέλιος Νικόλαος
Παναγιωτακ΄όπουλος Χρήστος
Ξένος Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Τεχνητή νοημοσύνη
Λέξεις-κλειδιά
Εξόρυξη γνώσης από εκπαιδευτικά δεδομένα; Μαθησιακή αναλυτική; Αυτοματοποιημένη μηχανική μάθηση; Ασαφείς αλγόριθμοι μάθησης; Ενεργή μάθηση; Μεταφορά μάθησης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)