Η γλωσσική διαμεσολάβηση στο σύστημα πιστοποιήσεων του France Education International στην Ελλάδα: επίπεδο Γ1

Περίληψη

Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο τη διερεύνηση του ρόλου της γραπτής γλωσσικής διαμεσολάβησης και τις δυνατότητες αξιολόγησης της γλωσσικής επικοινωνιακής δραστηριότητας μέσα στο πλαίσιο ανάπτυξης της πολυγλωσσικής/πολυπολιτισμικής δραστηριότητας και της αλληλοκατανόησης. Η διατριβή αντανακλά τη διαδρομή που διανύσαμε ξεκινώντας από τη θεωρητική μελέτη των εννοιών που σχετίζονται με τη γλωσσική διαμεσολάβηση (αξιολόγηση, πιστοποιήσεις, διαμεσολάβηση, σύνθεση γραπτών κειμένων, αναδιατύπωση, διαγλωσσικές επιδράσεις, υπονοούμενο λόγου, απόκτηση γνώσεων) και συνεχίζοντας με μια μεικτή ανάλυση (ποσοτική και ποιοτική) των γραπτών της εξέτασης παραγωγής γραπτού λόγου (‘Ασκηση 1 : Σύνθεση γραπτών κειμένων) των υποψηφίων στις εξετάσεις για την απόκτηση της πιστοποίησης DALF C1 του France Education International στην Ελλάδα το Μάιο του 2016. Στα πλαίσια αυτής της διαδρομής, μελετήθηκαν οι τάσεις, οι παράγοντες και οι μεταβλητές που καθορίζουν που καθορίζουν τις επιδόσεις των υποψηφίων στην εξέτα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This work aims to examine the role of linguistic mediation in writing and the possibilities of evaluation of this practice of language activity in the perspective of the development of the plurilingual and pluricultural activity enhancing the intercomprehension.The thesis reflects the path which has been taken from the beginning with a theoretical study of the concepts related to linguistic mediation (evaluation, certifications, mediation, synthesis as a writing task, reformulation, crosslinguistic influence, implicit, acquisition) and continuing with a mixed analysis (quantitative and qualitative) from copies of the writing test (exercise 1: synthesis) in the exams of DALF C1 of France Éducation International in May 2016 in Greece. During this analysis, the tendencies, factors and variants that determine the of the candidates’ performances on the test of linguistic mediation are studied and determined.At the end of this work, one new evaluation grid is accompanied by conclusions and d ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Le présent travail a pour vocation de s’interroger sur le rôle de la médiation linguistique écrite et les possibilités d’évaluation de la mise en pratique de cette activité de communication langagière dans une perspective de développement de la compétence plurilingue/pluriculturelle favorisant l’intercompréhension. La thèse reflète le chemin parcouru débutant par une étude théorique des concepts liés à la médiation linguistique (évaluation, certifications, médiation, synthèse des documents écrits, reformulation, influences translinguistiques, implicite, acquisition) et passant par une analyse mixte (quantitative et qualitative) des copies d’épreuve de production écrite (exercice 1 : synthèse) aux examens du DALF C1 de France éducation international de mai 2016 en Grèce. Lors de cette analyse, les tendances, les facteurs et les variantes qui déterminent les performances des candidats à l’épreuve de médiation écrite sont étudiés. Au terme de ce travail, une grille d’évaluation de médiati ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50569
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50569
ND
50569
Εναλλακτικός τίτλος
The linguistic mediation in the certification system of France Education International in Greece: level C1
La médiation linguistique dans le système de certifications de France Education International en Grèce: niveau C1
Συγγραφέας
Ασφή, Μάρθα (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Πρόσκολλη Αργυρώ
Cuq Jean-Pierre
Αναστασιάδη Μαρία-Χριστίνα
Biagioli Nicole
Chnane-Davin Fatima
Delhaye Olivier
Πρόσκολλη Αργυρώ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία ➨ Γλώσσα και Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά
Διαμεσολάβηση; Αξιολόγηση; Σύνθεση; Αναδιατύπωση; Διαγλωσσικές επιδράσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Γαλλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)