Η επίδραση της μεταφοράς της μάθησης στην εργασιακή συμπεριφορά με τη χρήση των τεστ αξιολόγησης υποθετικών καταστάσεων

Περίληψη

Η μεταφορά της μάθησης συγκαταλέγεται στα σημαντικότερα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται σε οργανωσιακό πλαίσιο ειδικά στο πλαίσιο της δικαιολόγησης της επένδυσης στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Η σημαντικότητα της μεταφοράς της μάθησης έγκειται στο ότι αντικατοπτρίζει το βαθμό επίδρασης της εκπαίδευσης στην αλλαγή της εργασιακής συμπεριφοράς ή της εργασιακής απόδοσης των ατόμων που εκπαιδεύτηκαν. Παρά τη σημαντικότητά της, η μεταφορά της μάθησης δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί. Ο σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η καλύτερη κατανόηση της έννοιας της μεταφοράς της μάθησης και των παραγόντων που την επηρεάζουν με στόχο να συμβάλει στη βελτίωση αυτής της μεταφοράς. Σε δύο μακροχρόνιες έρευνες μελετήθηκε το κατά πόσο λαμβάνει χώρα η μεταφορά της μάθησης, και στη συνέχεια μελετήθηκε ο ρόλος μιας σειράς ατομικών διαφορών και χαρακτηριστικών του εργασιακού περιβάλλοντος σε αυτή τη μεταφορά. Για την εκτίμηση του βαθμού πραγματοποίησης της μεταφορ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Learning transfer is considered to be an important criterion of training effectiveness in organizational context, especially with regard to the justification of the investments in employees’ training. Learning transfer is very important because it reflects the extent to which training results to altered trainees’ work behavior or to improved trainees’ job performance. Despite of its importance, the extent of learning transfer occurrence is limited. The purpose of this doctoral dissertation is to enhance the understanding of the meaning of learning transfer and of the factors that affect the extent of its occurrence, in order for learning transfer occurrence to be elevated. There was a longitudinal research design adopted. There were two studies conducted, in order for the extent of learning transfer occurrence and the role of individual and situational characteristics in the extent of its occurrence to be examined. Situational Judgment Tests (SJTs) were used for the evaluation of lear ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/49442
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/49442
ND
49442
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of learning transfer on employees work behavior using situational judgment tests
Συγγραφέας
Καρλή, Μαρίνα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Βακόλα Μαρία
Νικάνδρου Ειρήνη
Ιορδάνογλου Δήμητρα
Παπαλεξανδρής Αλέξανδρος
Νικολάου Ιωάννης
Γαλανάκη Άννα-Ελένη
Παναγιωτοπούλου Λήδα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Οργανωσιακή συμπεριφορά και Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Λέξεις-κλειδιά
Μεταφορά της μάθησης; Τεστ αξιολόγησης υποθετικών καταστάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)