Ολιστική διαχείριση ακαδημαϊκής στρατηγικής με χρήση τεχνικών στρατηγικού management και πολυκριτήριας ανάλυσης

Περίληψη

H συνολική αξιολόγηση της σχεδίασης και διαχείρισης ακαδημαϊκής στρατηγικής και η ερμηνεία της κατάταξης των ακαδημαϊκών επιδόσεων, είναι ομολογουμένως ένα σύνθετο ζήτημα, καθώς θα πρέπει να συνεκτιμηθούν πολλοί παράγοντες. Πρόκειται για στρατηγικές αποφάσεις που λαμβάνονται από το ανώτατο επίπεδο ακαδημαϊκής διοίκησης. Κάθε ΑΕΙ ικανοποιεί σε διαφορετικό βαθμό τα κριτήρια που έθεσε στην Ελλάδα η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), και κανένα από αυτά δεν ικανοποιεί απόλυτα το σύνολο των κριτηρίων. Η ικανοποίηση των κριτηρίων ποιότητας άλλοτε βασίζεται σε ποσοτικά μεγέθη που προσδιορίζονται από δομημένες διαδικασίες και άλλοτε σε μεγέθη, η αποτίμηση των οποίων επαφίεται στην εμπειρία και την άποψη των αποφασιζόντων και πρόκειται σε κάποιο ποσοστό για ημιδομημένες ή και αδόμητες διαδικασίες. Συνεπώς το πρόβλημα της διαχείρισης ακαδημαϊκής στρατηγικής είναι ένα πολυδιάστατο σύνθετο πρόβλημα απόφασης, η επίλυση του οποίου, βασίζεται σε ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα, αλλά όπως και κά ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The overall assessment of the design and management of an academic strategy as well as the interpretation of the classification of academic performance, constitutes admittedly a complex issue as a multitude of factors will need to be considered. Namely these are strategic decisions that are being taken at the highest level of academic administration. Each Higher Education Institution (HEI) fulfills to a different extent the criteria set in Greece by the Hellenic Authority for Higher Education (HAHE) however no Institution meets adequately the entirety of the criteria. The fulfillment of the qualitative criteria can either be subject to quantitative numbers that are defined by structured processes or in numbers whose assessment is subject to the experience and opinion of the decision makers. The latter are to a certain degree semi structured or even unstructured processes. The problem of management of academic strategy is therefore a multidimensional, complex decision problem whose solu ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48993
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48993
ND
48993
Εναλλακτικός τίτλος
A holistic approach for academic strategy using strategic management and multi criteria decision making methods
Συγγραφέας
Χάλαρης, Εμμανουήλ (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Γκρίτζαλης Στέφανος
Μαραγκουδάκης Εμμανουήλ
Σγουροπούλου Κλειώ
Σκούρλας Χρήστος
Καρύδα Μαρία
Κοκολάκης Σπύρος
Μανωλιτζάς Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Διοικητική Επιστήμη και Επιχειρησιακή Έρευνα
Λέξεις-κλειδιά
Ακαδημαϊκή Στρατηγική; Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα; Συστήματα διασφάλισης ποιότητας; Πίνακας ισορροπημένης στοχοθεσίας; Πολυκριτηριακή ανάλυση; Αναλυτική Συνθετική Προσέγγιση; Ολιστική Διαδικασιοστρεφής Μεθοδολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)