Χρήση τεχνικών εξόρυξης γνώσης στον σχεδιασμό παιχνιδοποιημένων εφαρμογών

Περίληψη

Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα Διδακτορική Διατριβή είναι η μελέτη των επιλογών στην συμπεριφορά ενός ανθρώπου, χρήστη μιας πληροφοριακής πλατφόρμας η οποία βασίζεται στην μεθοδολογία gamification (παιχνιδοποίηση). Το πρόβλημα προσεγγίζεται εξετάζοντας την συμπεριφορά του χρήστη ενός ηλεκτρονικού παίγνιου, μέσα από τις επιλογές του σε μία τέτοιου είδους εφαρμογή, και στην συνέχεια εφαρμόζοντας τεχνικές Εξόρυξης Γνώσης για την εξαγωγή συμπερασμάτων, ώστε η ερμηνεία τους και η απεικόνισή τους σε σενάρια να χρησιμοποιηθούν ως μεθοδολογία παιχνιδοποίησης. Αυτό μπορεί να οδηγήσει τον κάθε φορά σχεδιαστή μίας παιχνιδοποιημένης εφαρμογής στην υλοποίηση σεναρίων τα οποία μπορούν να δράσουν ενθαρρυντικά σε συγκεκριμένες επιλογές του χρήστη, προς επίτευξη συγκεκριμένων στόχων που έχουν τεθεί στην εφαρμογή αυτή και που χωρίς την ύπαρξη της προτεινόμενης μεθοδολογίας, αν όχι συνολικά τουλάχιστον σε μεγάλο μέρος και για διάφορους λόγους (εξωγενείς ή μη του συστήματος), πιθανόν να μην είχαν επι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject that the present dissertation is focusing, it is the study of the choices and the behavioral processes, in software platforms that support gamification methodology. The issue is approached by examining the behavior of electronic games users, taking under consideration users’ choices in such applications and then applying Data Mining techniques to draw conclusions, so that the interpretation of the conclusions can be used as a methodology for developing gamified applications. These can lead the designer of a gamified application, to implement scenarios, that will act by encouraging the user towards specific choices, to achieve specific goals set in the gamified application and which choices, without the proposed methodology, if not in total at least in the majority and for various reasons (exogenous or not of the system), may not have been achieved. The proposed in the current doctoral dissertation methodology is such that can be implemented in any software and hardware en ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48275
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48275
ND
48275
Εναλλακτικός τίτλος
Use of data mining techniques in the design of gamified applications
Συγγραφέας
Τατσιοπούλου, Άννα (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Βουτσινάς Βασίλειος
Γιαννίκος Ιωάννης
Νεάρχου Ανδρέας
Καραλής Αθανάσιος
Κόμης Βασίλειος
Μπεληγιάννης Γρηγόριος
Σταματίου Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις ➨ Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνιδοποίηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
149 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)