Σύστημα διδασκαλίας με παιχνιδοποίηση για τις τεχνικές προβλέψεων

Περίληψη

Αντικείμενο της διατριβής είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του συστήματος εκπαίδευσης με όνομα: F-LauReLxp, το οποίο ενσωματώνει παιχνιδοποιημένες εφαρμογές, ένα σύστημα ηλεκτρονικού υποστηρικτικού υλικού και το πλαίσιο των superforecasters’ project για την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πεδίο των τεχνικών προβλέψεων. Η μελέτη εστιάζει τόσο στο σχεδιασμό όσο και την μελέτη των αποτελεσμάτων εφαρμογής του. Βάσει της βιβλιογραφικής επισκόπησης που εκπονήθηκε, η χρήση της παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση έχει αυξηθεί σε πληθώρα εκπαιδευτικών αντικειμένων. Οι περισσότερες μελέτες αναφέρουν θετικά αποτελέσματα σχετικά με τη χρήση της παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση, ωστόσο είναι επιτακτική η ανάγκη για βαθύτερη γνώση σχετικά με την αποτελεσματική χρήση της βάση εμπειρικών αποτελεσμάτων. Εν τω μεταξύ, βιώνουμε έκρηξη παραγωγής και αποθήκευσης δεδομένων που καθιστούν την απόκτηση γνώσεων στατιστικής και τεχνικών προβλέψεων αναγκαία έτσι ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τον κόσμο γ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this doctoral thesis is the design and development of the web educational system F-LauReLxp, which integrates three gamified applications in order to improve the learning outcomes in the forecasting techniques course. This study focuses on the design, implementation and effects of gamification on the education of forecasting. Based on recent literature reviews, the use of gamification in education has rapidly increased in a variety of educational subjects. Most of the studies mention positive results of gamification in education, however, all of them agree about the need for more controlled experimental research and the investigation of the effective design of gamification. In the meantime, the data explosion that we experience in combination with the increasing capacity for data saving and processing make the statistical and forecasting skills fundamental in order to understand our world and support the decision-making process. Despite the importance of forecasting sk ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/48060
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48060
ND
48060
Εναλλακτικός τίτλος
Educational system with gamification for teaching forecasting techniques
Συγγραφέας
Λεγάκη, Νικολέττα - Ζαμπέτα (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Ασημακόπουλος Βασίλειος
Μέντζας Γρηγόριος
Ασκούνης Δημήτριος
Ψαρράς Ιωάννης
Δούκας Χρυσόστομος
Καρπούζης Κωνσταντίνος
Φλάμος Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Τεχνικές προβλέψεων; Παιχνιδοποίηση; Εκπαίδευση; Διδασκαλία; Διαδικτυακές εφαρμογές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
469 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)