Ένα μοντέλο ανάπτυξης ψηφιακών υπηρεσιών εντός επιχειρηματικών οικοσυστημάτων

Περίληψη

Οι σχέσεις, τα δίκτια, οι αλληλεπιδράσεις και η συν-δημιουργία αξίας θεωρούνται ότι είναι ικανά να χαρακτηρίσουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Σε αυτό το δυναμικό και γεμάτο από συνεχείς αναταράξεις περιβάλλον, τα οικοσυστήματα υπηρεσιών προσελκύουν ολοένα και περισσότερο την προσοχή τόσο των ακαδημαϊκών όσο και των επιχειρηματικών κοινοτήτων ως ένας νέος τρόπος δημιουργίας καινοτομίας στις υπηρεσίες. Τα οικοσυστήματα υπηρεσιών είναι δίκτια με γνώμονα την συνεργασία, τα οποία αποτελούνται από οντότητες που ολοκληρώνουν πόρους και συνεργάζονται μεταξύ τους με σκοπό την συν-δημιουργία αξίας και την καθιέρωση νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Ωστόσο, η καινοτομία αυτή που βασίζεται σε συνεργασία εχει και ένα μεγάλο κόστος. Η πολυπλοκότητα των αλληλεπιδράσεων μπορεί να αυξηθεί εκθετικά και η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ διαφόρων ενδιαφερομένων παραγόντων μπορεί να αποτελέσει έναν πολύ δύσκολο και δυσβάστακτο στόχο για κάθε οργανισμό. Ειδικότερα, οι επιχειρηματίες συχνά προβλη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Modern service operations are increasingly characterized by relationships, networks, interactions, value co-creation. In this dynamic and full of disruptions environment, Service ecosystems are increasingly attracting the attention of both the academic and business communities as a new way for delivering service innovation. These are collaboration-driven networks of resource-integrating stakeholders that come together in order to co-create value and create new business models. However, this collaboration-driven innovation comes at high price. Complexity of interactions may exponentially increase and managing relationships across a variety of stakeholders and a significant difficult task for any organization. Enterprises around the world, are confused about how to best manage such collaborative structures. On one hand, there is the proven potential of stakeholder networks to promote innovation. On the other hand, allocating part of their already limited resources for developing and mana ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2023)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47378
ND
47378
Εναλλακτικός τίτλος
A model of digital services deployment within business ecosystems
Συγγραφέας
Μπίθας, Γεώργιος Διονύσιος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Κούτσικος Κωνσταντίνος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Μπεκιάρης Μιχαήλ
Λαγος Δημήτριος
Γάκη Ελένη
Μέντζας Γρηγόριος
Αποστόλου Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Επιχειρησιακός μετασχηματισμός; Συν-δημιουργία αξίας; Συστήματα υπηρεσιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
251 σ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα