Επιδράσεις στην επεξεργασία των πληροφοριών: ο ρόλος της ρυθμιστικής εστίασης, της προσβασιμότητας και διαγνωστικότητας των πληροφοριών, καθώς και των κινήτρων και της δυνατότητας επεξεργασίας (atitude-based versus attribute-based consumer decision mak)

Περίληψη

Οι καταναλωτές παίρνουν πολλές αποφάσεις σχετικά με την επιλογή, την αγορά και τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτές οι αποφάσεις είναι σημαντικές όχι μόνο για τους ίδιους τους καταναλωτές, αλλά και για τους εμπόρους. Ως αποτέλεσμα, οι διαδικασίες στις οποίες βασίζονται οι αποφάσεις των καταναλωτών αποτελούν σημείο εστίασης και ενδιαφέροντος της μελέτης της συμπεριφοράς των καταναλωτών εδώ και πολλές δεκαετίες. Ένας σημαντικός παράγοντας για την κατανόηση των διαδικασιών σύγκρισης και της λήψης αποφάσεων είναι η στρατηγική επεξεργασίας που χρησιμοποιείται για τη διαμόρφωση προτιμήσεων και τη λήψη αποφάσεων. Μια πτυχή της επεξεργασίας πληροφοριών είναι εάν οι αποφάσεις βασίζονται σε συνολικές αξιολογήσεις προϊόντων ή σε συγκεκριμένες πληροφορίες χαρακτηριστικών. Στην πρώτη περίπτωση, η επεξεργασία είναι πιο αυθόρμητη, ενώ στη δεύτερη περίπτωση οι κρίσεις προκύπτουν από διεξοδική επεξεργασία. Ο τρόπος επεξεργασίας πληροφοριών κατά τη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών είναι σημαντικός κυρί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Consumers make numerous decisions regarding the choice, purchase and use of products and services. These decisions are important not only for the consumers themselves, but also for marketers. As a result, the processes underlying consumer decisions have been of focal interest in the study of consumer behaviour for many decades. An important factor for understanding comparison processes and decision making is the processing strategy employed to form preferences and make judgements. One aspect of information processing is whether decisions are based on overall product evaluations or on specific attribute information. In the first case, processing is more spontaneous, while in the second case judgements result from thorough processing. The mode of information processing during consumer decision making is important primarily because different processing strategies (attitude-based vs. attribute-based) can lead to different decision outcomes. Identifying the conditions that determine it can ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/47073
ND
47073
Εναλλακτικός τίτλος
The effects of information accessibility and diagnosticity, processing motivation and opportunity, and regulatory orientation on information processing
Συγγραφέας
Anagnostidou, Zoi
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Κοκκινάκη Φλώρα
Μπάλτας Γεώργιος
Σκούρας Αθανάσιος
Σκαρμέας Διονύσιος
Αργουσλίδης Παρασκευάς
Τσίρος Μιχαήλ
Πλακογιαννάκη Εμμανουέλα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Λήψη καταναλωτικών αποφάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
251 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.