Μελέτη των απόψεων εκπαιδευτικών πληροφορικής για την εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών στα πρότυπα και πειραματικά γυμνάσια

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά τις απόψεις εκπαιδευτικών Πληροφορικής σχετικά με την εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών (ΠΣ) Πληροφορικής στα Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια για έξι σχολικά έτη και συγκεκριμένα κατά τη χρονική περίοδο 2011 – 2017. Η συγκεκριμένη επιλογή έγινε επειδή, πρώτον, σύμφωνα με την βιβλιογραφία, η επιτυχής ενσωμάτωση των αξόνων ενός ΠΣ εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τους εκπαιδευτικούς που το υλοποιούν, και δεύτερον, χρειάζεται ικανός χρόνος συνεχούς εφαρμογής ενός ΠΣ για εξαγωγή συμπερασμάτων. Το ερευνητικό υλικό της παρούσας ποιοτικής έρευνας προέκυψε από ημι-δομημένες συνεντεύξεις με 19 εκπαιδευτικούς Πληροφορικής που υπηρέτησαν τη χρονική περίοδο 2011-2017 σε Πρότυπα και Πειραματικά Γυμνάσια. Το εν λόγω ΠΣ εισήγαγε μία νέα θεώρηση της διδασκαλίας της Πληροφορικής στην υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει διαφοροποιήσεις από το προηγούμενο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ) αλλά και από το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present thesis studies the views of computer science teachers on the implementation of the new Computer Science curriculum in Model (Protypa) and Experimental (Peiramatika) Junior High Schools (Gymnasia) for a period of six school years (2011-2017). The particular choices were made taking into account the related literature as regards the critical role of the teachers in the successful implementation and integration of the various axes of a newly developed curriculum as well as the time of its continuous implementation required in order to draw conclusions. The research material of this qualitative research resulted from semi-structured interviews with 19 computer science teachers who, in the period 2011-2017, served in Model and Experimental Junior High Schools. The new Computer Science curriculum in question introduced a new approach to Computer Science instruction in compulsory secondary education. It differs both from the previous Computer Science curriculum and the Cross Them ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46921
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46921
ND
46921
Εναλλακτικός τίτλος
Study of computer science teachers' views on the implementation of the new computer science curriculum in model and experimental junior high schools
Συγγραφέας
Γιάτας, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Αιμίλιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Τζιμογιάννης Αθανάσιος
Κατσής Αθανάσιος
Σταμέλος Γεώργιος
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Μικρόπουλος Αναστάσιος
Κόμης Βασίλειος
Φεσάκης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πρόγραμμα σπουδών; Πληροφορικός γραμματισμός; Μαθησιακά αποτελέσματα; Σχέδια εργασίας και έρευνας (projects); Ηλεκτρονικός φάκελος μαθητή; Υπολογιστική σκέψη; Ανοικτό πρόγραμμα σπουδών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 273 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)