Η επίδραση του εθνικού πλαισίου προσόντων στα συστήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης και στη βελτιστοποίηση της σχέσης τους με την αγορά εργασίας

Περίληψη

Αρχικά παρουσιάζεται το Ευρωπαϊκό περιβάλλον δια βίου μάθησης με ορίζοντα το 2020. Τα Ευρωπαϊκά εργαλεία, δηλαδή το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF), το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ECVET), το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (EQAVET), το Ευρωδιαβατήριο (Europass), η επικύρωση μη τυπικής και άτυπης μάθησης, οι αρχές καθοδήγησης και προσανατολισμού καθώς και το Ευρωπαϊκό σύστημα ταξινόμησης δεξιοτήτων, ικανοτήτων και επαγγελμάτων (ESCO). Γίνεται αναφορά στις διαδικασίες της Κοπεγχάγης και της Μπολόνιας, στην ανοικτή μέθοδο συνεργασίας παρατίθεται το ιστορικό εξέλιξης των εργαλείων, οι εξελίξεις σε θέματα διεθνών προσόντων και παρουσιάζεται η σημερινή κατάσταση καθώς και οι προκλήσεις του μέλλοντος. Στη συνέχεια περιγράφεται η δια βίου μάθηση στη χώρα μας με έμφαση στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση (φορείς, δομές, συστήματα) και παρουσιάζεται το ιστορικό δημιουργίας ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Ever since its codification at the Lisbon Summit in March 2000 the Open Method of Coordination has been highlighted as an alternative to the “pure integration” approach of the Classical Community Method on the one hand and the logic of genuine intergovernmental cooperation on the other. It therefore has been applied in politically sensitive areas including VET. This method of policy coordination has some key characteristics such as openness to participation, respect for diversity and subsidiarity, new ways of produce usable. The most notable result of European cooperation was the Copenhagen process that evolved into an important platform for cooperation and coordination where member states and social partners have agreed on shared national priorities as well as outlined common European solutions. This platforms stands next to the Higher Education counterpart, the Bologna proves. The most visible and concrete outcomes of the Copenhagen process were the common European tools and principl ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29958
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29958
ND
29958
Εναλλακτικός τίτλος
The influence of the hellenic qualifications framework to the education and training systems and to the optimisation of their relation with the labour market
Συγγραφέας
Ζαχείλας, Λουκάς (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος. Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης
Εξεταστική επιτροπή
Μπότσαρης Χαράλαμπος
Αθανασόπουλος Κωνσταντίνος
Λυμπεράκη Αντιγόνη
Κυριαζής Νικόλαος
Τζιώνας Ιωάννης
Καμέας Αχιλλέας
Λαδιάς Χρήστος
Βλιάμος Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διά βίου μάθηση; Προσόντα; Μαθησιακά αποτελέσματα; Εκπαίδευση; Κατάρτιση; Πιστοποίηση; Πλαίσια προσόντων; Πιστωτικές μονάδες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
285 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)