Ενα πλαίσιο ανάλυσης μεγάλης κλίμακας δεδομένων για την υποστήριξη προσαρμοστικών και προσωποποιημένων περιβαλλόντων μάθησης

Περίληψη

Σήμερα, η τεχνολογική άνθηση έχει μια αναδυόμενη συνέργεια με οργανισμούς, κοινωνικές και ατομικές υποθέσεις. Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ενεργοποιούν συνεχώς τις εξελίξεις στους περισσότερους τομείς της κοινωνίας μας. Διαμορφώνοντας νέες ανάγκες και υπηρεσίες, συγκεντρώνονται τεράστιες ποσότητες πληροφοριών σε βάσεις δεδομένων. Η καθημερινή χρήση των τεχνολογικών επιτευγμάτων και η τεράστια ποσότητα των καταγεγραμμένων πληροφοριών οδηγούν τους εμπλεκόμενους φορείς στη βελτίωση της λήψης αποφάσεων με τη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων. Με γρήγορο ρυθμό, οι τεχνικές μεγάλες δεδομένων και τα έξυπνα συστήματα χρησιμοποιούνται ευρέως στη διαχείριση δεδομένων και στην εξαγωγή γνώσης για τη χάραξη πολιτικής.Η κυριαρχία της ψηφιακής τεχνολογίας έχει επεκταθεί στον τομέα της εκπαίδευσης και συνδέεται αναπόφευκτα με τις μεθόδους ηλεκτρονικής μάθησης. Η είσοδος των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση άλλαξε τις συμβατικές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας σε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

At the present time, the technological boom has an emerging synergy with organizations, social and individual affairs. Information and Communication Technologies are triggering constantly developments in most fields of our society. By configuring new needs and services, huge amounts of information are accumulated in databases. The daily use of technological achievements and the enormous amount of recorded information, drive stakeholders to improve decision making with data analysis process. At a fast pace, big data techniques and intelligent systems are widely used to handle data and export value for policy making. The domination of digital technology has expanded in the field of education and is inevitably linked to e-learning methods. The entry of ICT into education has changed conventional practices of learning and teaching around the world. Distance learning has widely adopted learning management systems as an immediate and alternative way for a variety of learners to gain access t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46679
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46679
ND
46679
Εναλλακτικός τίτλος
A big data analytics framework to support adaptive and personalized learning environments
Συγγραφέας
Γκοντζής, Ανδρέας (Πατρώνυμο: Φώτιος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βερύκιος Βασίλειος
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Καλλές Δημήτριος
Κωτσιαντής Σωτήριος
Κωτσόπουλος Σταύρος
Σακκόπουλος Ευάγγελος
Βασιλακόπουλος Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Μεγάλα δεδομένα; Εξόρυξη δεδομένων; Αναλυτική μάθησης; Μηχανική μάθηση; Ανάλυση συναισθήματος; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
259 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)