Η διερεύνηση της επιλογής διεθνών συνεργατών στο πλαίσιο της διεθνοποίησης των ελληνικών μικρομεσαίων οικογενειακών επιχειρήσεων

Περίληψη

Η διερεύνηση της επιλογής διεθνών συνεργατών έχει εξετασθεί στο πεδίο του διεθνούς μάρκετινγκ, με τις περισσότερες σχετικές μελέτες να επικεντρώνονται στη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή διεθνών συνεργατών κυρίως στο πλαίσιο των διεθνών κοινοπραξιών και των στρατηγικών συμμαχιών των μεγάλων, πολυεθνικών και πολυμετοχικών επιχειρήσεων. Ωστόσο, έρευνα που να επικεντρώνεται στους μηχανισμούς που καθοδηγούν τη διαδικασία λήψης της απόφασης, κατά την επιλογή διεθνών συνεργατών, φαίνεται να είναι περιορισμένη, ειδικότερα στο πλαίσιο της διεθνοποίησης των μικρομεσαίων οικογενειακών επιχειρήσεων. Υπό αυτό το πρίσμα, στόχος της διδακτορικής διατριβής είναι η κατάδειξη και επεξήγηση της διαδικασίας απόφασης της επιλογής διεθνών συνεργατών, στο πλαίσιο της διεθνοποίησης των μικρομεσαίων οικογενειακών επιχειρήσεων, διαμέσου του εντοπισμού των δράσεων των φορέων λήψης αποφάσεων και των μηχανισμών που προκαλούν αυτές τις δράσεις να συμβούν. Συγκεκριμένα, δύο ερευνητικές ερωτήσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The examination of international partner selection has been studied in international marketing research, revealing the factors that may influence international partner selection, especially in the context of international joint ventures and strategic alliances of multinational enterprises and large firms. Yet research focusing in the mechanisms that may drive the decision-making processes, when selecting an international business partner, is limited, especially in the context of family business internationalisation. Taking this into account, the purpose of this doctoral thesis is to unravel and explain the decision-making processes that guide international partner selection, in the context of small-to-medium family business internationalisation. Particularly, the doctoral thesis is guided by two research questions: 1) How key decision-makers of small-to-medium sized family businesses select their international business partners in order to expand their businesses in foreign markets? Wh ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/46451
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46451
ND
46451
Εναλλακτικός τίτλος
International partner selection in greek small and medium sized family firms: a multiple case study inquiry
Συγγραφέας
Καμπούρη, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Παύλος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Τομέας Οικονομικής των Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Μπουτσούκη Χριστίνα
Πλακογιαννάκη Εμμανουέλλα
Τσόγκας Μάριος
Σκαρμέας Διονύσιος
Χατζηδημητρίου Ιωάννης
Βασιλειάδης Χρήστος
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διεθνοποίηση οικογενειακών επιχειρήσεων; Μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις; Διεθνείς συνεργασίες; Σχεσιακή προσέγγιση; Κοινωνικο-συναισθηματικός πλούτος; Συναισθήματα; Κριτικός ρεαλισμός; Ποιοτική έρευνα; Πολλαπλές μελέτες περίπτωσης; Γενεσιουργοί μηχανισμοί
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
1, xxxii, 568 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)