Υπολογιστική μελέτης και βελτιστοποίηση φαινομένων ροής και καύσης βαρέος ναυτιλιακού καυσίμου σε ναυτικούς κινητήρες

Περίληψη

Το βαρύ ναυτιλιακό καύσιμο (Heavy Fuel Oil - HFO) είναι το κυρίαρχο ναυτιλιακό καύσιμο. Η μελλοντική χρήση του βαρέος ναυτιλιακού καυσίμου θα επηρεαστεί σημαντικά από τον κανονισμό που αφορά στη μέγιστη επιτρεπόμενη επί τοις εκατό κατά βάρος περιεκτικότητατου θείου στο καύσιμο. Αναφορικά με την ωκεανοπορεία, το ισχύον όριο είναι 3.5%, ενώ απότην 1/1/2020 έχει προγραμματιστεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (InternationalMaritime Organization - IMO) αυτό να μειωθεί στο 0.5%. Σήμερα, η υπολογιστική μελέτη φαινομένων ροής και καύσης σε ναυτικούς κινητήρες Diesel μπορεί να υποστηριχθεί από τη χρήση εργαλείων Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (Computational Fluid Dynamics - CFD). Η Υπολογιστική Ρευστοδυναμική συμβάλλει σημαντικά στην κατανόηση και βελτιστοποίηση των θερμορευστομηχανικών φαινομένων που λαμβάνουν χώρα στον κύλινδρο των ναυτικών μηχανών. Επίσης, η αξιόπιστη αποτύπωση της θερμορευστομηχανικής σε εφαρμογές ναυτικών κινητήρων είναι στόχος υψηλού ενδιαφέροντος αλλά και υψηλής δυσκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Heavy Fuel Oil (HFO) is the predominant marine fuel. Its future use will be affected by the global 0.50% sulfur cap entering into force in 2020. It is widely accepted nowadays that Computational Fluid Dynamics (CFD) studies can substantially contribute to understanding and optimizing engine aerothermochemistry, provided that the key in-cylinder processes, namely, spray break-up, evaporation, fuel-air mixing, ignition and combustion, are properly accounted for in the frame of CFD modeling. The present thesis constitutes an extensive computational CFD study of non-reactive and reactive HFO spray physics in the context of marine engines, including applications of optimizing HFO injection in large two-stroke marine engines. The study is supported by experiments. In this frame, a new integrated model for calculating the thermophysical properties of marine HFO has been developed in the present work. The model considers HFO as an equivalent one-component heavy petroleum fraction with undefine ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46372
ND
46372
Εναλλακτικός τίτλος
Computational study and optimization of flow and combustion processes in marine engines operating with heavy fuel oil
Συγγραφέας
Κοντούλης, Παναγιώτης του Ιωάννης
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Εργαστήριο Ναυπηγικής Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Καϊκτσής Λάμπρος
Κυρτάτος Νικόλας
Μπουλούχος Κωνσταντίνος
Καρώνης Δημήτριος
Σαμαράς Ζήσης
Τριανταφύλλου Γεώργιος
Φούντη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Άλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες
Λέξεις-κλειδιά
Βαρύ καύσιμο; Υπολογιστική ρευστοδυναμική; Θερμοφυσικές ιδιότητες; Έναυση; Ναυτικοί κινητήρες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
2, xxii, 279 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)