Παράγοντες συμμετοχής ενηλίκων στα Εσπερινά Λύκεια της επικράτειας

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή, η οποία εντάσσεται στο επιστημονικό πεδίο της Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Εκπαίδευσης Ενηλίκων, διερευνά (καταγράφει, αναλύει και ερμηνεύει) τους παράγοντες συμμετοχής των ενηλίκων στα Εσπερινά Γενικά Λύκεια. Για πολλούς ενήλικες η ‘πρόωρη διακοπή’ της φοίτησης στο σχολείο καταγράφεται ως μία αρνητική εμπειρία που τους αποθαρρύνει από τη μελλοντική τους συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Υπάρχει ανάγκη κινητοποίησης αυτών των ανθρώπων να ολοκληρώσουν την τυπική σχολική εκπαίδευση και να εντάξουν τη μάθηση στη ζωή τους. Η έρευνα διεξήχθη το σχολικό έτος 2014-15. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο. Συνολικά συμμετείχαν 1821 ενήλικοι μαθητές και ενήλικες μαθήτριες Εσπερινών Λυκείων από όλη την ελληνική επικράτεια. Για τη δόμηση του ερωτηματολογίου αλλά και για την ανάλυση των δεδομένων αξιοποιήθηκε το μοντέλο ‘Αλυσίδα Αντιδράσεων’ (COR - Chain of Response Model) της Patricia Cross (1981). Το ερευνητικό υλικό που συλλέχθηκε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis, which is part of the scientific field of continuing and adult education, examines (records, analyzes and interprets) the factors of adult participation in the Evening General Lyceums. For many adults the 'early discontinuation' of schooling is recorded as a negative experience that discourages them from their future participation in educational activities. There is a need to motivate these people to complete formal schooling and to integrate learning into their lives. The survey was conducted in the school year 2014-15. Α questionnaire was used to collect the data. In total, 1821 adult students of Evening General Lyceums participated from all over Greece. For the construction of the questionnaire as well as for the analysis of the data, the model "Chain of Response – COR" by Patricia Cross (1981) was used. The research material collected was analyzed in spss and its interpretation was based on the 7 categories of the particular model. At first, descriptive statist ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45858
ND
45858
Εναλλακτικός τίτλος
Factors of adult participation in the Evening Lyceums throughout the country
Συγγραφέας
Παπαδημητρίου, Αχιλλέας Ευάγγελος
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Ζαρίφης Γεώργιος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Γραβάνη Μαρία
Μπίκος Κωνσταντίνος
Τσιούμης Κωνσταντίνος
Φωτόπουλος Νικόλαος
Μπουτσιούκη Σοφία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Άλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Παράγοντες συμμετοχής; Εσπερινά Λύκεια; Αναθεωρημένη Αλυσίδα Αντιδράσεων; Εκπαίδευση ενηλίκων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
407 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα