Διερευνώντας τις εικονικές ομάδες στα διαδικτυακά παιχνίδια πολλαπλών χρηστών (MMOGs): ένα ενοποιημένο μοντέλο για την αποτελεσματικότητα των εικονικών ομάδων

Περίληψη

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αυξητική τάση στη χρήση εικονικών ομάδων από οργανισμούς και επιχειρήσεις. Ωστόσο, οι ατομικοί και οι ομαδικοί παράγοντες που οδηγούν στην αποτελεσματικότητα μιας εικονικής ομάδας παραμένουν ασαφείς και η μελέτη τους αναφορικά με τις εικονικές ομάδες θεωρείται ανεπαρκής μέχρι σήμερα. Σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τι κάνει μια εικονική ομάδα αποτελεσματική, οι ερευνητές μετατοπίζουν την προσοχή τους από τα παραδοσιακά περιβάλλοντα εργασίας σε εικονικά, όπως οι ομάδες των εικονικών κόσμων (VWTs). Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκεντρώσει τα πρόσφατα ευρήματα της σχετικής έρευνας και να προσπαθήσει να ανιχνεύσει τον τρόπο με τον οποίο οι εικονικές ομάδες λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, εστιάζοντας στις ομάδες των εικονικών κόσμων των ηλεκτρονικών παιχνιδιών πολλαπλών χρηστών - Massively Multiplayer Online Games (MMOGs). Αρχικά έγινε μια προκαταρκτική μελέτη με στόχο την διερεύνηση της αντίληψης των παικτών σχετικά με την ανάπτυξη soft ski ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Over the years, there has been explosive growth in the use of virtual teams in organizations. However, the individual and team factors that result in the team effectiveness of a virtual team still remain unclear. In an attempt to understand what makes a virtual team effective, researchers are shifting their attention from traditional working environments to virtual ones, such as the Virtual World Teams (VWTs). The purpose of this Ph.D. is to try to understand how virtual teams work better by shedding light on the VWTs of Massively Multiplayer Online Games (MMOGs). A Preliminary Study aiming at researching players’ perception of soft-skills development and leadership in the virtual world teams of MMOGs was conducted. Based on these results, the study was designed and the final survey was based on the most important virtual team effectiveness factors identified from the literature. An integrated Virtual Team Effectiveness Model (VTEM) based on the Input-Process-Output (IPO) framework wa ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 6/2020)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45841
ND
45841
Εναλλακτικός τίτλος
Investigating virtual teams in massively multiplayer online games (MMOGs): an integrated model for virtual team effectiveness
Συγγραφέας
Μυσιρλάκη, Σοφία Στυλιανός
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευά Φωτεινή
Σάμψων Δημήτριος
Πουλυμενάκου Αγγελική
Ρετάλης Συμεών
Γαλανάκη Άννα - Ελένη
Μπότσαρη - Μακρή Ευανθία
Παπανικολάου Κυπαρισσία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εικονικές ομάδες; Αποτελεσματικότητα εικονικών ομάδων; Εικονικοί κόσμοι; Ηλεκτρονικά παιχνίδια πολλαπλών χρηστών; Μετασχηματιστική ηγεσία; Συναισθηματική νοημοσύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
300 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού Μη εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα